مردمی‌کردن اقتصاد و اجرای اقتصاد مقاومتی راهکارهای برون رفت اقتصاد کشور از وابستگی به نفت است.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۱۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

محسن صرامی‌فروشانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی جز ابلاغات مقام معظم رهبری به دستگاه‌های اجرایی است، اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها موظفند برای نیل به این هدف آگاهی لازم را در اختیار مدیران قرار دهند.

وی با بیان اینکه با مدیریت صحیح و کار کار‌شناسی و علمی رسیدن به اقتصاد مقاومتی دست یافتنی است، تصریح کرد: وظیفه خطیری برعهده دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی وجود دارد که آن هم تربیت و تقویت مدیریت اقتصادی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مفید و تاثیر مطلوب داخلی و خارجی از مزایای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

صرامی بیان کرد: چنانچه وحدت خود را حفظ و از کالاهای داخلی حمایت کرده و از خرید کالاهای لوکس جلوگیری کنیم، می‌توانیم به سمت یک اقتصاد بر پایه استقلال ایرانی حرکت کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در به حرکت درآوردن و تعیین نقش آحاد جامعه برای مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و توانمندسازی آنها، گفت: مردمی‌کردن اقتصاد و اجرای اقتصاد مقاومتی راهکارهای برون رفت اقتصاد کشور از وابستگی به نفت است.

ارسال نظرات