همزمان با هفته بسیج با شعار بسیج, خانواده و سبک زندگی اسلامی به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی نشست بصیرتی با موضوع نفوذ واستکبار ستیزی با سخنرانی بصیرتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص)برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۹۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: در این نشست فرمانده حوزه سروان شاکر انواع نفوذ را تشریح نمود و همچنین مهم ترین نفوذ را از دیدگاه مقام معظم رهبری نفوذ فکری و فرهنگی دانست.

شاکر در خصوص نقش جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا افزود: اگر شجاعت , مجاهدت و دلاورمردی های فرزندان و پاسداران ایران اسلامی نبود امروز خیابان های جای جای کشور ما عرصه جولان تروریست ها بود. همچنین در ادامه نقش سردار شهید همدانی را در تشکیل جبهه مقاومت موثر قلمداد نمود وگفت: اگر سردار همدانی جبهه مقاومت اسلامی را در سوریه طرح ریزی و مدیریت ننموده بود امروز دیگر نامی از دمشق باقی نبود.

فرمانده حوزه همچنین به بحث سبک زندگی اسلامی ایرانی دهه 50و60پرداخت و کتاب دخترشینا را جهت مطالعه حاضرین در این خصوص پیشنهاد نمود.    
فرمانده حوزه سروان شاکر در پایان ضمن پخش کلیپی درخصوص نفوذ جوایزی را نیز به افرادی که سوالات را پاسخگو بودند اهداءنمودند.


ارسال نظرات