خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نقوی در همایش شکوه ایستادگی در تویسرکان:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هنر بسیجی آن است که در تمام میدان ها حضوری پررنگ در دفاع از مملکت اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۸۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین امروز همایش بزرگ "شکوه ایستادگی" در سالن 2 هزار نفری الغدیر تویسرکان برگزار شد.

همایش بزرگ " شکوه ایستادگی" امسال با شکوه ویژه ای نسبت به سال گذشته برگزار شد، رونمایی از "سالنامه خاکریز ویژه شهدای تویسرکان" و نرم افزار "میقات فرهنگی1" و اهداء لوح تقدیر و جوایز به بسیجیان نمونه تویسرکانی بخش های دیگری از این همایش بود.

همچنین اجرای نمایشنامه توسط دانش آموزان دختر و پسر، پخش کلیپ، اجرای حرکات راپل، و حرکات نمایشی ورزشی نیز در همایش بزرگ "شکوه ایستادگی" در تویسرکان انجام شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان در این همایش با تأکید بر اینکه هنر بسیجی آن است که در همه میدان ها حضوری پررنگ در دفاع از مملکت اسلامی دارد، گفت: بسیجیان همان رزمندگان و شهدای مخلصی هستند که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از این مرز و بوم دفاع کردند.

حجت‌الاسلام ناصر نقوی اظهار کرد: بسیج در تمام میدان ها حضور دلسوزانه و کارآمد دارند و با ولایت پذیریشان قله های حقیقت را فتح می کند و تاکنون کمر ابرقدرت ها را شکسته اند.

وی افزود: آنان همان هایی هستند که تفکر بسیجی را در منطقه و جهان گسترش داده اند و پیروزی در جنگ 33 روزه لبنان، غزه، سوریه، عرق و افغاستان نشانی می دهد که تفکر بسیجی امروز در سراسر دنیا انبساط یافته وعالم گیر شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز آنچه دشمن از آن می ترسد همین تفکر بسیجی است که شاخ افریقا را در نوریده و دل اروپا را فتح کرده است.

وی تصریح کرد: نگاه استکبارستیزی و مقاومت ملت سوریه به دستان، چشمان و دهان بسیجیان ولایتمدار ایران اسلامی دوخته شده است.

نقوی افزود: امروز گرچه آل سعود از ترس شاخه و شانه می کشد، و امریکا و اسرائیل جنایتکار در سوریه و یمن جنگ نیابتی به راه انداخته اند، اما همین اشاعه تفکر بسیجی، نیروهای عظیم مردمی سوریه را تحت الشعاع خود قرار داده استو جوانان سوری و برخی کشورها در قالب مدافعان حرم جانانه در مقابل گروه های خبیثی چون داعش ایستادگی می کنند.

وی بیان کرد: بسیج در تمامی عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فناوری روز، و انرژی صلح آمیز هسته ای و علم نوی جهانی پیشتاز است و این نشان می دهد اگر در جامعه ما بسیجیان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب به ویژه در صحنه های اقتصاد مقاومتی گام های استواری برداشته است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر جامعه با روحیه بسیجی پیش رود و نگاه همگان به انجام امور بسیجی وارانه باشد مشکلات حل می شود.

وی تأکید کرد: بسیجیان سلحشور افتخار می کنند که به عنوان قطره هایی هستند که به دریای حسینی پیوسته اند و معنا و ارزش بسیج همین است، چرا که معنویت بسیجی از پیوستن آرمان و ارزش های او با دریای حسینی شکل گرفته است.

* بسیجی عاشق اسلام، قرآن، انقلاب و ولایت است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با تبریک سالروز تأسیس بسیج مستضعفین گفت: بسیجی سیاسی است اما سیاست زده نیست، جویای علم است، اما علم زده نیست و در یک کلام باید گفت: بسیجی عاشق اسلام، قرآن، انقلاب و ولایت است.

سعید سعیدی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج، «بسیج دست قدرت خدا» است، اظهار کرد: تبیین نقش بسیج به ویژه در ایجاد اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمنان و تقویت روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در جامعه از مهمترین اهداف برنامه های اجرایی هفته ای بود که گذشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات