سرهنگ محمد صابرگفت: کوردلان به ظاهر به نام اسلام از تکفیری ها و وهابی ها گرفته تا داعشی های گرگ صفت و به طبع آنها منافقین داخلی و خارجی و همه آنهایی که به این افکار نزدیکند بدانند که بسیج را هرگز از سر بریده نترسانید.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۷۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛  یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در همایش شکوه پایداری بسیجیان تنگستان گفت: امروز دنیای اسلام از ملتهای آنها گرفته تا مسئولین عالی رتبه آنها  به تشکل عظیم بسیج  در ایران اسلامی  و آرمان مقدس آن غبطه می خورند و آرزوی چنین نیروی عظیمی را دارند.

سرهنگ محمد صابر افزود: بسیجیانی که امروز در این کسوت حضور دارند به خود ببالند و افتخار کنند چرا که روزی انقلاب شد و عده ای حضورشان در پیروزی انقلاب نبود یا کم رنگ بود ویا در دفاع مقدس شرکت نکردند و بعد ها انگشت حسرت به دندان گرفتند که چرا  در این میدان حضور نیافتند.

وی گفت: هنوز عده ای بزدل و ترس متوجه کلمه فرخنده بسیج و ارمغان امام  نیستند و آن را به خوبی نشناخته اند.

صابر افزود: متاسفانه برخی مسئولین ما چشم به شرق و غرب دوخته اند و منتظرند روزنه ای برای گشایش در مشکلات به وجود آید و این در حالی است که در ظلمت و تاریکی خود خورشید خراسانی را نمی بینند.

وی خاطر نشان کرد: ملتی که بر پایه شجاعت و شهامت بنا شده است هرگز از دشمنان ابایی ندارد.

وی گفت: لشکر مخلص خدا برای مقابله با نفوذ دشمنان آماده است و اجازه حضور بیگانه در حریم کشور اسلامی ایران را نخواهد داد و با تاسی از ائمه اطهار  دستان جاسوسان و شیاطین را برای حضور در ایران اسلامی قطع و کوتاه خواهد کرد.

صابر تصریح کرد: مفتخریم که نهال نوپای امام راحل امروزدرختی تنومند شده است و با اقتدار تمام  از کشور و ارزشهای آن امام همام دفاع می کند و در اقصی نقاط جهان اسلام از سوریه و لبنان گرفته تا عراق و یمن  را یاری می کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز جهانی شدن سازمان بسیج مستضعفین را به عینه می بینیم و دیدگان بیدار حضور بسیج و تشکیل آن در سرزمین های مختلف اسلامی  را خواهد دید.

سرهنگ صابرگفت: کوردلان به ظاهر به نام اسلام از تکفیری ها و وهابی ها گرفته تا داعشی های گرگ صفت  و به طبع آنها منافقین داخلی و خارجی و همه آنهایی که به این افکار نزدیکند بدانند که  بسیج را هرگز از سر بریده نترسانید.

در این مراسم آیین تحویل پرچم متبرک شده امام حسین (ع) از خانواده شهدا به بسیجیان نیز برگزار شد.

 

ارسال نظرات