خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان قزوین گفت: دفاع همچنان باقی است برای اینکه سلطه جهانی برای تاثیر گذاشتن روی ایران را دستور کار قرار دارد آن ها می خواهند فرهنگ خود را به عناوین مختلف به ملت ما القا کنند که در تصدیق آن می توان به اما و اگر های پسا برجام که آن ها پیش آورده اند اشاره کرد.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۵۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

امیر رضایی جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان قزوین در حماسه شکوه ایستادگی بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین که در شهر اقبالیه برگزار شد، با تبریک هفته بسیج به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد گفت: حادثه عظیم و پرشور عاشورا کاری کرده است که در طول تاریخ گسترده شده و تا به امروز هم امتداد داشته است.

وی یادآور شد: چه درسی باید از عاشورا بگیریم که وقتی می بینیم آقا و مولایمان در حدود 60 سال سکوت می کند و در طول قیام پدر بزرگوارشان همراهی می کنند و به حکم الهی در زمان مقدر برای حفظ سنت الهی است به قیام می زنند.

امیر رضایی عنوان کرد: امام حسین(ع) قیام خودش را با فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر آغاز می کند و می فرماید که من فقط برای رضای خدا قیام کردم و به همین خاطر احساس عزت می کند و می گوید خداوندا من هرآنچه دارم معرفتی است که تو به من اعطا کردی.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان قزوین تأکید کرد: بسیجیان و رزمندگان تحت امر ولی با بصیرت سلاح به دست می گیرند و در عرصه های نبرد حضور مستحکم و دندان شکنی دارند.

این مسئول با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) اظهار داشت: جنگ مهم ترین و بهترین میدان آزمایش انسان ها در جوامع است، جنگ مقام نیست که زیرپای هم را خالی کنند اقتصاد نیست که به یکی بیشتر برسد و به یکی کمتر، جنگ جنگ است و محک انسان ها می باشد.

وی تصریح کرد: دفاع همچنان باقی است برای اینکه سلطه جهانی برای تاثیر گذاشتن روی ایران را دستور کار قرار دارد آن ها می خواهند فرهنگ خود را به عناوین مختلف به ملت ما القا کنند که در تصدیق آن می توان به اما و اگر های پسا برجام که آن ها پیش آورده اند اشاره کرد.

امیر رضایی تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که در حوزه های تصمیم گیری ما رسوخ کنند و سعی در برهم زدن برنامه های ما دارند و تفرقه افکنی می کنند.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان قزوین در خاتمه خاطر نشان کرد: باید با ولایت مداری و تبعیت محض از رهبری، ایشان را همراهی کنیم و در تمامی عرصه ها حضور فعال و چشم گیری داشته باشیم و پیگیر برنامه های متعدد باشیم.

 

4001/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها