خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد:

حماسه شکوه ایستادگی بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: صبح امروز حماسه شکوه ایستادگی بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۵۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

به گزارش بسیج، حماسه شکوه ایستادگی بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با حضور امیر رضایی جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان قزوین، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، بخشدار مرکزی، شورای اسلامی و شهرداری اقبالیه و دیگر مسئولین استانی و همچنین  بسیجیان شهرهای اقبالیه، محمودآباد نمومنه، کوهین، طارم، الموت و اقبال شرقی در شهر اقبالیه برگزار شد.

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و خوش آمد گویی به تمامی بسیجیان اظهار داشت: ما تقوا و بصیرت را در بسیج سرلوحه کارمان قرار می دهیم و به برکت وجود رهبری مسیرهای پیشرفت را طی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: ما پاسداران و بسیجیان و مردم عزیز با همه وجود از رهبر و امر او اطاعت خواهیم کرد ما باید خود را بسیجی بدانیم و از کشور و ملت خود دفاع کنیم.

والدی تصریح کرد: بسیج در تمامی عرصه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی را موثر واقع شده است و در شرایط کنونی مبارزه با نفوذ دشمن، مبارزه با آسیب های اجتماعی و فرهنگی و کمک به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله وظایف شاخص بسیج است که باید به آن عمل کنیم.

 

4001/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها