خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم گفت: در حال حاضر بیش از 320 هزار بسیجی از قشرهای مختلف در 320 پایگاه مقاومت بسیج و 80 گردان در استان قم ساماندهی شده اند.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۲۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،رضا حافظی، عصر پنجشنبه در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امروز عشق و وفاداری به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه و در میان قشرهای مختلف مردم و نیروهای بسیجی موج می زند.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز به برکت حضور نیروهای ارزشی و بسیجی در استان قم، هر اقدام ضد دین و ضد انقلاب در استان در نطفه خفه خواهد شد.
وی گفت: اگر دشمنان و بدخواهان در اندیشه تعرض به شهر و کشور ما باشند و بخواهند کوچکترین حرکت ضد امنیتی در قم انجام داده و آرامش ما را برهم بزنند، به طور حتم از میان خواهند رفت و نقشه شوم آنها خنثی می شود.
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: در حال حاضر بیش از 320 هزار بسیجی از قشرهای مختلف در 320 پایگاه مقاومت بسیج و 80 گردان در استان قم ساماندهی شده اند.
حافظی در پایان با بیان اینکه ما هیچ گاه از مسیر بالنده انقلاب اسلامی برنخواهیم گشت و با عزت و اقتدار در این صراط مستقیم گام برمی داریم، تصریح کرد: امروز بسیج بین المللی در حال شکل گرفتن است و نیروهای بسیجی توانسته اند در عراق و سوریه و لبنان در برابر تکفیر و تروریست به خوبی ایستادگی کنند.
مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج با حضور گسترده بسیجیان استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد و طی آن جمع زیادی از زنان و مردان بسیجی از قشرهای مختلف با اهدای گل به قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه نام و یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.
پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل(ره) است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها