سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر گفت: از ابتدای سال تا این لحظه رهبری بیش از صدبار در خصوص خطر نفوذ هشدار داده اند و این تکلیفی خطیر بر دوش ما بسیجیان میگذارد.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۰۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: حاکم و ولی فقیه ما مخالف این امر است که روابط با آمریکا از دایره مذاکرات هسته ای بیشتر شود و این چه جای اصرار و پافشاری است در حالی که ایشان از ابتدای سال تا این لحظه بیش از صدبار نسبت به خطر نفوذ دشمن هشدار داده اند .

وی ادامه داد: این مسئله برای متدینین، آحاد مسئولین و مردم تکلیف به همراه می آورد و بسیجیان و نخبگان بسیجی به عنوان خواص نظام باید مراقب ارکان کشور از خطر نفوذ باشند.

این یادگار دفاع مقدس گفت: بسیجیان بازوان این انقلاب هستند و باید از ارکان آن محافظت کنند و به عنوان نیروهای پا دررکاب ولایت آماده مقابله با توطئه و نفوذ دشمن باشند و بسیجی واقعی در این راه از چیزی هراس به دل راه نخواهد داد و با هجمه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمن مقابله خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن ایران انقلابی و در رأس آن آمریکا تغییر مواضع مسئولین و مردم و زاویه پیدا کردنشان با ولایت را میخواهد و این را برای خود راه پیروزی میداند که خنثی کردن این توطئه کار نیروی های بسیج و مردم انقلابی ایران است، همچنانکه تا کنون در مقابل تمام هجمه ها ایستاده اند و دست دشمن را از تعدی کوتاه کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حواسمان باشد که دشمن در پشت سنگر های جبهه اش خواب نیست و او بیدار است و توطئه می کند و ما اگر بخوابیم ضرر کرده ایم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها