خبرگزاری بسیج: بسیج میراث ارزشمند امام عظیم الشان و سرمایه عظیم کشور برای عبور از چالش های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۹۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با گرامیداشت پنجم آذر ماه سال روز تشكیل نهاد بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام است .

هدایت الله جمالی پور بسیج را مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور دانست و افزود: نقش بسیج در عرصه‌های مختلف از قبیل علمی، فرهنگی، صنعتی و اقتصادی امری بدیهی است که باید با به کار گرفتن این ظرفیت‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرد .

فرماندار ری در ادامه بیان داشت:جامعه‌ای که به دنبال موفقیت است باید همه مردم آن برای رسیدن به اهداف بلند خود بسیج شده و با تلاش روزافزون، همدلی و همزبانی به این مهم دست یابند .

جمالی پور بسیج مردمی را دارای توانمندی های فراوانی دانست و اظهار داشت: از این توانمندی ها که برگرفته از علم و دانش و عمل خالصانه است، می توان در پیشرفت و تعالی کشور در عرصه های مختلف بین المللی و دفاع از ارزش های والای نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد.

وی بااشاره به شیوه های نرم دشمن برای مقابله با ایران اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام با شیوه های گوناگون و پیچیده در صدد غلبه بر تفکر و اندیشه جوانان است و باید با روحیه جهادی و با سلاح توکل و اعتماد به نفس و تکیه بر اعتقادات و باورهای دینی و ارزشی به مقابله با آنها پرداخت.

ارسال نظرات