خبرهای داغ:
فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با خانواده شهید مهدی علیدوست، از شهدای مدافع حرم در قم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۵۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی فرمانده، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه و حسین مشرفیان معاون نیروی انسانی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) امروز و همزمان با صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین با حضور در منزل شهید مهدی علیدوست، اولین شهید پاسدار مدافع حرم قمی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری در این دیدار طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم بر ضرورت همراهی و همیاری خانواده های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: حفظ یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، لذا باید در این زمینه تلاش فراوانی صورت گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ابراز کرد: امروز پرداختن به شهدا، پرداختن به اصل دین و اسلام است، هر چه بیشتر این برنامه ها ترویج شود، اسلام ترویج شده است.

پدر شهید مهدی علیدوست نیز در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، جوانان را بر ادامه راه شهدا و اطاعت از فرامین رهبری سفارش و توصیه نمود.

گفتنی است شهید مهدی علیدوست آلانق از پاسداران تکاور لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) سپاه استان قم بود که در حین عملیات مستشاری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد

.

ارسال نظرات