خبرهای داغ:
آیت الله سبحانی:

سپاه پشتوانه انقلاب است

یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هدیه الهی هستند، گفت: دیدار روسای جمهور کشورهای مختلف با رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده ارتباط بیشتر کشورها با ایران است.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۱۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی عصر امروز در دیدار با فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) اظهار کرد: سپاه پاسداران پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیازهای کشور هستند که فعالیت‌های موثری را در تاکنون داشته‌اند.

این مرجع تقلید با اشاره به ضرورت عدم استفاده مردم از ماهواره گفت: استفاده و نگاه به ماهواره سبب آلوده شدن به گناه می‌شود.

آیت‌الله سبحانی تصریح کرد: تنها ائمه اطهار (ع) از آلوده شدن به گناه مصون می‌مانند و باید تلاش کنیم تا مردم به گناه آلوده نشوند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هدیه الهی هستند گفت: دیدار روسای جمهور با رهبر معظم انقلاب نشان دهنده این است که کشورهای مختلف خواستار ارتباط بیشتر با جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حضرت معصومه (س) نور و روشنایی قم هستند که باید هر چه بیشتر از این نور و روشنایی برای سعادت مردم بهره‌مند شویم.

آیت‌الله سبحانی بیان کرد: دشمنان در تلاش برای از بین بردن وحدت مسلمان هستند از همین رو باید میان اهل سنت و شیعیان وحدت وجود داشته باشد.

ارسال نظرات