مسئول سازمان طلاب و روحانیون استان سیستان و بلوچستان :
طلاب و روحانیون مراقب باشند که مسائل مادی و دنیایی آنها را از آخرت غافل نکند و یادمان نرود که همه ما نسبت به نعمت هایی که به ما داده شده بازخواست می شویم و یکی از بزرگترین نعمتهای الهی نعمت نظام مقدش جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۹۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبر نگار حبر گزاری بسیج ؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری مسئول سازمان طلاب و روحانیون سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در همایش روز قشر بسیج طلاب و روحانیون، پس از خیر مقدم و خوش آمدگویی به طلاب و روحانیون تسنن و تشیع حاضر در جلسه  با اشاره به این نکته که ما همه مدیون اسلام و انقلاب اسلامی هستیم گفت:خدا را سپاس می گوییم که ما را در زمانی قرار داد که حکومت حقه ایی به مثل جمهوری اسلامی ایران بر سر کار است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری در ادامه افزود:انقلاب ما، انقلابی دینی و با رهبری عالمی بصیر ، آگاه و فرزانه است که تبعا جمع این دو ویژگی دشمنان زیادی را برای ما به وجود می آورد که نباید از آنها غافل شویم زیرا دشمن به دنبال غفلت ماست تا ضربه بزند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری در ادامه با توجه دادن طلاب و روحانیون حاضر در جلسه به معرفت افزایی و بصیرت نگری در کارها اظهار داشت: هدف ما از این جمع ها اینست که ما نسبت به سایر اقشار بسیج تعامل مردمی بیشتری داریم و باید خودمان نیز نسبت به سایر اقشار بسیجی جذب بهتری داشته باشیم .

مسئول سازمان طلاب و روحانیون استان سیستان و بلوچستان با بیان گذرا بودن عمر و کوتاه بودن زندگی دنیایی افزود:طلاب و روحانیون مراقب باشند که مسائل مادی و دنیایی آنها را از آخرت غافل نکند و یادمان نرود که همه ما نسبت به نعمت هایی که به ما داده شده بازخواست می شویم و یکی از بزرگترین نعمتهای الهی نعمت نظام مقدش جمهوری اسلامی ایران است
ارسال نظرات