همه دشمنی ها (با ملت ایران)به خاطر پیروی امت اسلامی ایران از اسلام عزیز و علماء بزرگ خصوصا رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران می‌باشد که چون خواری در چشم دشمنان اسلام شده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۹۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

به گزارش  خبر نگار خبر گزاری بسیج :مولوی یعقوب حسین بر امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در همایش روز قشر بسیج  طلاب و روحانیون پیرامون بسیج و انقلاب اسلامی گفت: قبل از ایران اتقلاب های بسیاری در دنیا صورت گرفت اما نکته قابل تامل و توجه اینست که هیچ انقلابی در دنیا با این قدرت و شدت مورد تهاجم استکبار واقع نشد.

مولوی حسین بر افزود: اگرچند سوال ذهن ما را درگیر خودش کند به اهمیت انقلاب اسلامی ایران پی می‌بریم که از جمله مهمترین آن سوال ها اینست که چرا کل دنیا جلوی ایران ایستادند تا انقلاب ما به سرانجام ننشیند؟و یا چرا دنیای استکبار و متحدان غربی،عربی آن به هر روشی می خواهند به ما آسیب وارد نمایند؟ و یا چرا از آمریکا در کودتای نوژه، واقعه طبس، ترور های اول انقلاب، ترور های شخصیت های سیاسی و علمی ما  و سایر جنایات علیه ملت ایران، رد پایی انکار نشدنی است؟

مولوی حسین بر راجع به علت این همه دشمنی علنی و آشکار غرب و استکبار جهانی گفت: همه این دشمنی ها به خاطر پیروی امت اسلامی ایران از اسلام عزیز و علماء بزرگ خصوصا رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران می‌باشد که چون خواری در چشم دشمنان اسلام شده است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در ادامه افزود: روحانی آگاه به وظیفه می‌تواند جهان را منسجم کند که مصداق خارجی آن در وجود فرزانه امام راحل (ره) ظهور و بروز پیدا کرد به گونه ای که جهان تحت تاثیر امام خمینی (ره) قرار گرفت.

مولوی یعقوب حسین درباره بیدارسازی امت اسلامی اظهار داشت: تنها کسانی که می توانند شیعه و سنی را به بصیرت و آگاهی لازم و درخور برسانند علماء امت هستند که در انجام این وظیفه بی بدیل هستند و ما در ایران نمونه کاملی از عالم بصیر، آگاه و آگاه کننده جامعه را در وجود مقام معظم رهبری می بینیم.

مولوی حسین بر در ادامه عنوان کرد: تنها راه باقی مانده برای دنیای استکبار برای مسلط شدن بر مسلمین به راه انداختن جنگ مذهبی است که با هوشیاری علماء و اندیشمندان مذاهب اسلامی به علاوه معرفت افزائی عموم مسلمین از تعاریف درست جهاد و مقاتله و دشمن شناسی و شناساندن دشمن به مردم توسط علماء ان شاء الله به هدف خود نمی رسد
ارسال نظرات