امام جمعه شهرستان چابهار:

بسیج، مکتبی‌ترین و ارزشی‌ترین ارتش دنیا است/ مسئولان از فرهنگ ناب بسیج غافل نشوند

امام جمعه شهرستان چابهار با بیان اینکه امروز عده ای با برچسب افراطی به دنبال تخریب چهره بسیجیان هستند،گفت: بسیج، مکتبی‌ترین و ارزشی‌ترین ارتش دنیا است.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۳۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در نمایش اقتدار و شکوه بیش از پنج هزار بسیجی شیعه و اهل سنت  تربت جام باعنوان لبیک یا حسین(ع)
با اشاره به هجمه دشمنان علیه بسیج اذعان داشت: امروز عده‌ای به دنبال خراب کردن چهره بسیج هستند و آنان را افراطی و بی ترمز می‌نامند، چرا که بسیج با فساد و فحشا مخالف است و ترمز بسیج، ایمانِ به خدای اوست
.

وی افزود: بسیج یک فرهنگی است، که ریشه درانسانیت،عقلانیت واسلام ناب محمدی(ص) دارد.

وی تصریح کرد: بسیجی برای تشخیص دوست ودشمن با دوعنصراعتقادی وبصیرتی حرکت می کند وامروزهمه آحاد ملت قهرمان ایران، بالقوه بسیجی اند ودرهمه ی صحنه ها حضورفعال دارند.

موسوی خاطر نشان کرد: امید رهبری و جهان اسلام؛ به شما بسیجیان سلحشور و فرهنگ و غیرت مردان خداست.

وی اضافه کرد: امروز همه مشکلات کشور اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی ،اخلاقی،نظامی و... با نیروی و انرژی فرهنگ بسیج مداوا می شود ومسئولان نباید از این فرهنگ ناب غافل شوند.

وی با اشاره به پتانسیل بالای بسیج گفت: همه مشکلات کشوراعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، نظامی را می‌توان با نیروی بسیج مداوا کرد؛ برخلاف دیدگاه بعضی از مسئولین، مشکلات کشور ما با برجام و مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود؛ رمزموفقیت بسیج عمل بی‌چون‌ وچرا به مطالبه های رهبر معظم انقلاب است.

امام‌جمعه چابهار با اشاره به پیشرو بودن بسیج در اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: حل مشکل اقتصادی با بسیجیان امکان پذیر است واقتصاد مقاومتی را با بسیج شکل دهید چرا که مدیریت اقتصاد مقاومتی با جلسه گذاشتن امکان پذیر نیست.

وی بیان داشت:عده‌ای به دنبال بزک کردن آمریکا و خوب جلوه دادن آن هستند و می‌گویند آمریکا دیگر گرگ نیست که این دروغ بزرگ است.

وی ادامه داد: آمریکا با به وجود آوردن داعش سعی در اختلاف بین مسلمانان داشت که با رهنمودهای مقام معظم رهبری این توطئه دشمن نقش بر آب شد؛ ما شهدای سنی مذهب دفاع از حرم اهل‌ بیت (ع) داریم، عشق به اهل‌بیت سنی و شیعه ندارد.

نمایندگی ولی فقیه درشهرستان چابهار با اشاره به تشکیل گروهک تروریستی داعش توسط امریکای جنایتکارگفت:امریکا داعش را آفرید تا درجهان اسلام اختلاف ایجاد کند ونظام جمهموری اسلامی با استفاده ازتفکربسیجی این توطئه استکبار جهانی را خنثی وبا آنان مقابله می کند وامروزشردشمن به خودش برگشته است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نفوذ جریانی وفردی دشمن افزود: عنصرنفوذ فردی وجریانی بسیار خطرناک است که برروی افکار جوامع اسلامی کارمی کند که باید مراقبت کنیم وبا فرهنگ بسیجی بصیرتی از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.

وی با بیان عناصر آسیب های بسیجیان گفت: غرور،غفلت وحب دنیا ازجمله آسیب هایی است که نباید بسیجیان ازآن غافل شوند.

وی درپایان تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان خادم وحافظ انقلاب باید ازبسیجیان مراقبت کند تا از این آسیب ها مصون بمانند.


دراین مراسم به جمعی ازفرماندهان وبسیجیان نمونه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار