مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تربت‌جام گفت: بحران اقتصادی یکی از راه‌های حیله دشمن است و مقابله با آن فقط با تفکر بسیجی تحقق می‌یابد.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۳۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید جعفر احمدی در پنجمین سلسله جلسه های مجمع عالی بسیج با موضوع بحران آب و مصرف بهینه اظهار داشت: یکی از اهداف مجمع عالی بسیج به روز بودن اطلاعات، ارتقای سطح آگاهی وتحلیل‌ درست مسائل سیاسی ایران وجهان برای بسیجیان است.

وی با اشاره به این که بسیجی باید اهل مطالعه و هر زمان در پی ارتقای بینش علمی و سطح سیاسی خود باشد تصرح کرد:وظیفه کنونی بسیجیان دراین برهه آمادگی در برابر بحران‌های حال و آینده است.

وی خاطرنشان کرد:امروز بحران اقتصادی یکی ازراه‌های حیله دشمن است و مقابله با بحران‌های اقتصادی فقط با تفکر بسیجی تحقق می یابد.

وی ادامه داد: با فرهنگ بسیجی می توانیم برهمه ی مشکلات موجود و پیش رو فائق آییم ، تبیین این امرمهم وحیاتی با تأسی از راهبردهای فرماندهی کل قوا به دست نخبگان مجمع عالی بسیج است .

حجت الاسلام احمدی با اشاره به این که با هم فکری دلسوزانه، حرکت رو به جلو نظام اسلامی تضمین می‌شود ادامه داد: هجمه‌های فرهنگی درکنار گزینه های نظامی از قبل بوده وهست، اکنون دشمن ازبا هجمه‌ ی مذاکره ونفوذ وارد میدان شده است، نخبگان بسیج باید با دقت اتفاقات کنونی را رصد ونقش بصیرتی خود را ایفا نمایند.

وی تأکید کرد: غیراز بحران نظامی باید منتظر دیگر حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشیم، انتظار این است؛ مهارهمه این بحران‌ها به عهده بسیج باشد واین قابلیت درنخبه های بسیجی بیشتر به چشم می خورد.

در ادامه رئیس دفتر هم اندیشی وهمفکری و راهبردی بسیج تربت جام از 36 سال حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف راه گشا بوده و درعبور از بحران‌ها وموانع سخت همکاری ومجاهدت بسیج همیشه گیر است.

سرگرد پاسدارعیسی صفری افزود: با توجه به این که شهرستان در منطقه کم آب قرار دارد، مدیریت بحران آب در سه حوزه منابع موجود، ارائه تجربیات میدانی در عرصه‌های کشاورزی و دامپروری و ارائه نظرات علمی همکاری نخبگان بسیجی را در این زمینه می‌طلبد.

وی اضافه کرد: از220 نخبه بسیجی برای شرکت دراین مجمع دعوت به عمل آمده که سه طرح برگزیده به ارائه دیدگاه پرداختند، که با مشورت وتبادل نظراعضاء مجمع عالی بسیج نواقص طرح ها برطرف شد.

گفتنی است؛ این اجلاسیه با همکاری اداره امور آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، دانشکده علوم کشاورزی ودفترهم اندیشی وهمفکری وراهبردی بسیج تربت جام برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها