فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: بسیج به عنوان کلید طلایی حل مشکلات جامعه هم اینک پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای پویایی اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۱۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

سرهنگ پاسدار محمد علی علی‌زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در جریان تور رسانه ای از طرح های اقتصادی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی گامی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در استقلال اقتصادی کشور و همچنین ایجاد اشتغال برای قشر جوان است.

وی تصریح کرد: بسیج به عنوان کلید طلایی حل مشکلات جامعه هم اینک پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای پویایی اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه بسیج سازندگی این شهرستان قدم های موثری را در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی برداشته است، افزود: با واگذاری تسهیلات در قالب اقتصاد مقاومتی در ۶ ماه نخست سال جاری به ۳۰ نفر برای ۷۸ نفر اشتغال زایی شده است.

سرهنگ علی‌زاده گفت: این مقدار تسهیلات برای توسعه طرح های بسیج سازندگی نظیر داربستی کردن و توسعه باغ کیوی، پرورش مرغ بومی، کبک، بلدرچین، ماهی و اردک گوشتی، پرورش قارچ، دامداری و تولید عسل پرداخت شد.

وی تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال ۶۶۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه در ۶ ماهه دوم ۲۶۰ میلیون تومان تسهیلات جذب کرده ایم، اظهار کرد: پرونده های افراد متقاضی برای دریافت تسهیلات تشکیل شده و در شرف معرفی به بانک است.

سرهنگ علی‌زاده گفت: با واگذاری این تسهیلات به ۲۱ نفر برای ۶۰ نفر اشتغال زایی می‌شود.

ارسال نظرات