حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی در اجتماع بزرگ شکوه ایستادگی بسیجیان شهرستان کوهرنگ، گفت: کار بسیج و هدف بسیج فقط برای خداست.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۱۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت سالروز 5 آذر اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کوهرنگ با گردانهای امام حسین علیه السلام، بیت المقدس، کوثر، الزهرا سلام الله علیها در سالن ورزشی دبیرستان دخترانه الزهرا (سلام الله علیها) شهر چلگرد برگزار شد.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ در این اجتماع ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج افتخار کشور است، کار بسیج و هدف بسیج فقط برای خداست. و بسیجی با هدف و نیت پاک می تواند قله های عزت و سربلندی را در تمامی عرصه های اقتصادی و فرهنگی فتح کند .

امام جمعه شهرستان کوهرنگ، تنها راه شکست و نابودی دشمنان این انقلاب را بسیج همه جانبه با عزم راسخ و پیروی از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در تمامی زمینه ها و عرصه های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی دانست که با اخلاص و کار و تلاش و کوشش و توکل محقق خواهد شد .

غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء با حضور کلیه بسیجیان این شهرستان پایان بخش همایش شکوه ایستادگی بسیجیان در 5أذر، سی و ششمین سال تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بود.


ارسال نظرات