یک تحلیل گر سیاسی در جمع بسیجیان خارگ گفت: پیاده نظام پروژه نفوذ دشمن در کشور فتنه گران 88 می باشند.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۱۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، در این گردهمایی حسین رجبی تحلیل گر سیاسی شعار دولت، ملت،  همدلی و همزبانی را، در ارتباط نزدیک با، عبور موفق از چالش های برجام،  تحولات منطقه و انتخابات، ارزیابی نمود.

مسئول سیاسی سپاه روح الله گفت: امریکایی ها با تبلیغات گسترده در خصوص حل مساله هسته ای ایران از طریق مذاکره و اشاره به نامه های اوباما به رهبر انقلاب و میانجی گری سلطان قابوس که حامل پیام به رسمیت شناختن حقوق ایران از طرف امریکا  بود،  قصد داشتند ما را مخالف گفتگو و مسئول اصلی شکست مذاکرات  هسته ای به جهان معرفی کنند .

وی به فشار های ناشی از تحریم های ظالمانه و اعتقاد عده ای از مردم و طیفی از نخبگان و مسئولین در داخل کشوربه این که ریشه همه مسایل و مشکلات اقتصادی در تحریم هاست اشاره و اضافه کرد: لزوم تلاش جهت رفع این تحریم ها جهت رونق اقتصادی و کاستن از فشار بر مردم ضرورت داشت و مخالفین مذاکرات به نوعی مخالفین منافع ملی محسوب می شدند.

رجبی با اشاره به این که روند حل مساله هسته ای بین ایران و امریکا علیرغم وجود مشکلات،  روندی رو به جلو و تنش زدا  ارزیابی شد ه و آژانس انرژی هسته ای نیز در قبال پرونده ایران نرمش نشان داد،  افزود: نه امریکا و نه ما، هیچ کدام نمی خواستیم  مقصر به شکست کشاندن مذاکرات شناخته شویم .

 این تحلیلگر سیاسی نتیجه گیری کرد: به دلایل فوق، ایران  پای میز مذاکرات حاضر شد و به صورت جدی تر به حل مساله هسته ای با امریکا  اقدام نمود .

مسئول سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب تصریح کرد: ما باید از دوران برجام گذشته و بردسیسه نفوذ امریکا در کشور طی دوران پس از برجام متمرکز شویم .

حسین رجبی  تصریح کرد: انتخابات یک اصل در نظام جمهوری اسلامی است که حتی در سالهای جنگ تحمیلی حتی در شهرهای جنگ زده تعطیل نشده است و لزوما، طیف یا حزب سیاسی خاصی نمی تواند آن شخصی که مد نظر دارد را به عنوان منتخب مردم از صندوق های رای بیرن بیاورد .

وی تاکید نمود: پیاده نظام  پروژه نفوذ دشمن در کشور، فتنه گران 88 می باشند و در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پایان سال اشاره داشت و اضافه کرد: در فضای انتخابات ما با عاملین و متخلفین فتنه گر مواجه هستیم که این ها با جدیت قصد ورود  و تسلط بر این دو نهاد تاثیر گذار را دارند  که مردم  هوشیار و بیدار ایران به علت وابستگی و خط گرفتن فتنه گران ازدشمنان  سد محکمی در برابر این خواسته آنان خواهند بود .

رجبی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ساختار فرامنطقه ای درگیری های سوریه و عراق،  پس از حضور امریکا و اخیرا روسیه، بیان نمود:  این دخالت ها  در صورت عزم ابر قدرتها هم می تواند به طولانی تر شدن و هم به پایان زود هنگام منازعات، کمک نماید .

وی گفت: پس از حمله داعش به عراق و ارتکاب جنایت های  زیاد از جمله  قتل عام 1700 نفر از دانشجویان دانشکده هوایی اسپایکر و جنایت و فروش 3000 نفر از زنان کرد ایزدی در بازار برده فروشان،  مردم  ایران به این باور رسیدند که حضور ما در کشورهای همسایه و کمک جهت کنترل و شکست داعش که دشمن اصلی خود را شیعیان و نظام اسلامی ایران می داند عقلانی بوده که این باور عمومی باعث هم افزایی در سیاست منطقه ای ما شده است .
انتهای پیام/
ارسال نظرات