خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوسف با بیان اینکه مهمترین عامل بقا و پیشرفت ایران وجود ولایت فقیه است گفت: افتخار بسیج این است که در کارنامه 36 ساله خود با تمام تلاش در راستای تحقق وعمل به فرمایشات مقام ولایت قدم برداشته است.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۰۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

محمد رضا آوازی فرمانده ناحیه سپاه خوسف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به انتظار رهبری از فرماندهان سپاه و بسیج گفت: باید تقوا و معنویت خود راافزایش دهند تا بتوانند با قدرت و انگیزه بیشتر از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری درراستای تهاجم نرم دشمن افزود: انتظارایشان از فرماندهان بسیجی این است که با تلاشدرعرصه هایی همچون ساختن جامعه اسلامی، مبارزه با استکبار، گسترش اقتصاد مقاومتی و مبارزه با تهاجمات فرهنگی غرب در تعمیق بصیرت دینی و سیاسی مردم قدم برداشته و رو حیه تلاش و امید را در جامعه تقویت کنند و حس خود کم بینی را از بین ببرند.

آوازی اظهار داشت: بسیج دژ مستحکی است کهبه لطف خداوند تا به امروز تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است و این بار نیز مثل گذشته با تمام توان در برابر نفوذ دشمن عکس العمل نشان خواهد داد .

وی راهکار مبازه با نفوذ دشمن را عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری دانست وافزود: بسیج درعرصه ی نفوذ در کنارهمدلی و همزبانی با دولت و مردم وظیفه آگاه سازی، شناسایی راه های نفوذ و آگاه کردن افکارعمومی دراین زمینه را برعهده دارد.

فرمانده سپاه خوسف عنوان کرد: مقام معظم رهبری در راستای مبازه با حمله اقتصادی دشمن و بی اثر ساختن تحریم ها بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح ساخته اند و تمام جامعه و مسئولین را به هم دلی و همزبانی در این مسئله تشویق نموده اند .

آوازی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در راستای پیاده سازی این هدف آن را نقشه راه و دستورکار برنامه های سالانه خود قرار داده و در کنار دولت با شعارهمدلی و همزبانی بحث اقتصاد مقاومتی را دنبال می نماید و ناملایمات و مشکلات هیچ وقت ما را از انجام وظیفه باز دارد.

وی با بیان اینکه مهمترین عامل بقا و پیشرفت ایران وجود ولایت فقیه به عنوان رهبر انقلاب اسلامی است افزود: افتخار بسیج این است که در کارنامه 36 ساله خود با تمام تلاش در راستای پیاده سازی فرمایشات مقام ولایت قدم برداشته است.

فرمانده سپاه خوسف عنوان کرد : رضایت امام (ره) و مقام معظم رهبری از بسیج باعث شده است که ؛ بسیج بتواند تمام نقشه های دشمن را خنثی کند و همیشه در خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی موفق باشد .

آوازی اظهار داشت: قطعا اگر بسیج با تدبیر الهی بنانگذار جمهوری اسلامی تاسیس نمی شد در بسیاری از برهه های حساس انقلاب با مشکلات زیادی روبه رو می شد ولی به لطف خداوند امروز بسیج و سپاه چنان ترسی را در دل دشمن ایجاد کرده اند که دشمن گزینه ی حمله نظامی علیه ایران را در ذهن هم نمی تواند تصور کند.

وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه بسیج در حال حاضرمقابله با جنگ نرم دشمن است بدین منظورناحیه بسیج خوسفبرگزاری حلقه های صالحین، ارتقای سطح آمادگی ها نظامی کلیه ی بسیجیان، گسترش فرهنگ و تفکر بسیج ، افزایش روحیه استکبار ستیزی در جامعه، تعمیق بصیرت دینی و سیاسی ، تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات،گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی دراین زمینه گام برمی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها