خبرهای داغ:
36 سال ایثار و مقاومت/ 11

هوشیار باشیم دشمن از بی اعتنایی ها نسبت به بسیج سوء استفاده نکند

حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض با بیان اینکه رئیس دولت به بسیج وسپاه اعتماد ندارد گفت: اگر هوشیارانه عمل نکنیم؛ مطمئنا دشمن از اینگونه عکس العمل ها و بی اعتمادی ها سوء استفاده می کند.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۰۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

احمدی فر فرمانده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: سپاه و بسیج در راستای فرمایشات و تحقق اراده رهبر معظم برای پاسخ به دشمن آماده است و در انتظار اجرای دستورات رهبر است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در همه مراحل و صحنه های انقلاب حضور دارند و خواهند داشت ونمی گذارند دشمن کوچکترین حرکت و تجاوزی نسبت به ایران داشته باشد.

احمدی فر با بیان اینکه رئیس دولت به بسیج وسپاه اعتماد ندارد گفت: اگر این بی اعتمادی ادامه داشته باشد مطمئنا دشمن از اینگونه عکس العمل ها و بی اعتمادی ها سوء استفاده می کند. پس باید هوشیار بود و هوشیارانه عمل کرد.

وی با بیان اینکه رئیس دولت در بحث اقتصاد مقاومتی برخلاف دستور صریح رهبری از ظرفیت بسیج وسپاه استفاده نمی کند تصریح کرد: این خود نشان دهنده باور نداشتن قدرت عظیم بسیج وسپاه در امورات عمرانی و اقتصادی کشور است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر خضری دشت بیاض افزود: دلیل دیگر آن نداشتن بودجه واعتبارات لازم جهت واگذاری طرح های مختلف اقتصادمقاومتی به بسیج وسپاه و یا نداشتن تیم قوی و افراد خبره و بی توجهی جهت برنامه ریزی امور اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: بسیج و سپاه در بحث اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال به خوبی توانسته است کار کند که این خود یکی از بارزترین نمونه هایی است که باید دولت به بسیج وسپاه اعتماد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار