خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا استان خراسان جنوبی گفت: بسیجیان باید فرامین رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار بدهند تا بتوانند به بهترین نحو در مقابل تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۰۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
حاجی علی جلالی به مناسبت هفته بسیج در گفتگو با خبرگزاری بسیج درباه نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس گفت: نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و یکی از موفقیت های اصلی در بحث دفاع و همچنین پیروزی هایی که رزمندگان به دست می آوردند به دلیل وجود بسیج بوده است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الرضا استان خراسان جنوبی گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران بخواهد روی پای خود بایستد باید همه مردم دست به دست هم بدهند و از انجام کوچکترین کاری که از دستشان بر می آید دریغ نکنند چرا که انجام حتی همان کار کوچک نیز می تواند در رشد و شکوفایی کشور و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیر گذار باشد.

وی افزود: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی می تواند نقش بسزایی در تحقق اهداف نظام خصوصا در بحث اقتصاد مقاومتی داشته باشد به طوری که در حال حاضر بسیج در استان خراسان جنوبی فعالیت های خوب و اثربخشی را انجام داده است و اگر هرکسی بتواند براساس توانایی اش گامی را در این عرصه بردارد مسلما می تواند این نقش می تواند پررنگ تر از گذشته شود.

جلالی در پایان به وظایف بسیج در قبال مقابله با جنگ نرم توضیح داد: بسیجیان باید فرامین رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار بدهند و خود را برای جنگ با دشمن آماده کنند جنگی که امروز سنگر آن در خانه های ما قرار داده شده است و این کار تنها با آگاهی یافتن از مسائل پیرامونمان محقق می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها