مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی از برگزاری مجمع استانی علویون و فاطمیون در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۹۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی امروز در حاشیه مجمع علویون و فاطمیون اظهار کرد: دانش‌آموز بسیجی آینده سازان کشور هستند که باید به آن‌ها توجه ویژه ای شود.

وی خاطرنشان کرد: حاضران در این مجمع، در دو کارگروه علویون و فاطمیون به همفکری در خصوص مباحث مختلف همچون بصیرت بسیجی، حجاب و عفاف و اخلاق و غیره پرداختند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: در پایان یک نفر به نمایندگی از هر کارگروه مباحث جمع بندی شده را بیان کردند.

ریاحی افزود: این مجمع با حضور ده‌ها دانش‌آموز بسیجی خواهر و برادر از سراسر استان در سالن جلسات سازمان دانش‌آموزی شهرکرد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مجمع در دو کارگروه علویون و فاطمیون به همفکری در خصوص مباحث مختلف همچون بصیرت بسیجی، حجاب و عفاف و اخلاق و غیره پرداختند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: در پایان یک نفر به نمایندگی از هر کارگروه مباحث جمع بندی شده را بیان کردند.

ریاحی افزود:این مجمع با حضور ده‌ها دانش‌آموز بسیجی خواهر و برادر از سراسر استان در سالن جلسات سازمان دانش‌آموزی شهرکرد برگزار شد.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان بسیجی همچون گذشته و پا با پای دیگر بسیجیان در تمامی عرصه‌ها حضور دارند و برای دفاع از انقلاب و میهن‌مان ایران تلاش می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی گفت: دانش‌آموزان بسیجی به عنوان آینده‌سازان نظام اسلامی در تشکیل تمدن نوین و جهانی اسلام عزم خود را جزم کرده اند و به صحنه عمل آورده‌اند.

ریاحی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان بسیجی با ارداه‌ای پولادین برای دفاع از ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی به نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: این قشر از جامعه باید با دیدی باز و بصیرت برنامه‌های نفوذ دشمن را در مدارس و جامعه رصد و مقابله کنند.


ارسال نظرات