خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه امروز مهمترین وظیفه بسیج شناساندن روزنه های نفوذ دشمن به مردم است، گفت: اقدامات بسیج از ابتدای تشکیل و در بخش های مختلف و در دفاع از ارزشهای انقلاب واسلام محوری بوده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۹۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

صفر علی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: کار کرد بسیج از ابتدای انقلاب در سه عرصه نظامی ، دفاعی و امنیتی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: بسیج بعد از تشکیل به فرمان امام خمینی(ره) در عرصه نظامی و دفاعی بسیج در هشت سال دفاع مقدس که دشمن به کشور حمله نظامی کرد نقش خود را به خوبی انجام داد و در حال حاضر با سازماندهی گردانها در رادهای بسیج در جهت مقابله با دشمن در عرصه های نظامی حضور پیدا می کند و نقش دارد.

وی با بیان اینکه بسیج در طول انقلاب اسلامی روشنی دارد، افزود: حضور صد ها هزار نفر از بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی وآمارهای شهدای بسیج این است که هیچ نیروز نظامی را نمی توان جایگزین بسیج کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه بسیج پشتوانه محکم نیروهای مسلح کشور است، ادامه داد: بسیج در مقابله با ضد انقلاب، فتنه ها و ترورها نقش ویژه ای داشته است.

وی با اشاره به نقش بسیج و بسیجیان در فتنه ها بخصوص فتنه 88 مهم دانست و عنوان کرد: بسیج در دفاع از ترورها، بمب گذاری ها مخصوصا در طول دوران انقلاب اسلامی به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است و در جامعه اثر گذار هم بوده است.

فرمانده سپاه بیرجند گفت: ظرفیت بسیج با توجه به حضور اقشار مختلف و حضور افراد متخصص در عرصه های مختلف ارزنده وارزشمند است که تجربه، توانایی و کارهای عمرانی ، خدمات رسانی دارند واگر دولت بتواند از این ظرفیت استفاده کند در محرومیت زدایی و کمک به مناطق محروم موفق خواهد بود.

اسماعیلی با بیان اینکه هرجا از بسیج در خواست کمک شده بسیج همکاری کرده است، افزود: اقدامات بسیج از ابتدای تشکیل و در بخش های سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی، اجتماعی ، بهداشتی و درمانی و تربیتی و در دفاع از ارزشهای انقلاب واسلام محوری بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با تاکید بر اینکه امروز مهمترین وظیفه بسیج شناسایی روزنه های نفوذ دشمن به مردم است ، گفت: با توجه به فرمایشات امام خامنه ای (حفظه الله) دشمن از هر طریقی که شده می خواهد در جامعه ما نفوذ کند ولی بسیج با استفاده از ظرفیتی که دارد می تواند در برابر نفوذ دشمن مقاومت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها