در آخرین روز گرامی داشت هفته بسیج مستضعفین بسیجیان مازندران با حضور حماسی خود در سراسر مازندران همایش شکوه ایستادگی را به رخ جهانیان کشاندند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۹۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷



خبرگزاری بسیج مازندران، غیور مردان بسیجی عاشقان ولایت و مقاومان ظلم ستیز و مجاهد مازندران بار دیگر با حضور پر شور خود در میادین شهرهای مازندران گرد هم آمدند تا حضور خود را به رخ جهانیان بکشانند و به مستکبرین اعلام کنند که در راه اعتلای اسلام عزیز و یاری مظلومان جهان با تبعیت از اوامر ولی امر زمان آماده دفاع و جهاد در تمام عرصه های نظام تا پای جان هستند.

در همایش شکوه ایستادگی بسیجیان ناحیه مرکز مازندران، مسئولین استانی اعم از مدیرکل دادکستری، دادستان ، فرمانده سپاه کربلا، نمایندگان مجلس شورا و ... پس از ادای احترام به تمثال شهدای بسیج از یگان ها و گردانهای بسیجی حاضر در ورزشگاه شهید متقی ساری سان دیدند.

پس از بیان خیر مقدم فرمانده سپاه ساری به مسئولین و بسیجیان حاضر آیت الله سیفی مشاور مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود در باب رسالت بسیج گفت: رسالت بسیج ماهیت فکر بسیجی است و ماهیت بسیج هم در دو محور اصلی خلاصه می شود.

مشاور مقام معظم رهبری بیان کرد: یک دفاع از ارزشهای الهی، صیانت از احکام قرانی و پاسداری ازنظام اسلامی است.

وی دومین محور ماهیت بسیج را ماهیت دفاع از امنیت ملی، سیاسی و نظامی دانست.

سیفی ادامه داد: پاسداری حقیقی از شوکت نظام جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه حاصل نخواهد شد مگر آنکه پاسداری از ارزشهای دین باشد.

این مسئول بصیرت را دارای نقش برجسته دانست و اظهار کرد: هرگاه دفاع از حریم ولایت در بین جامعه و نظام صورت گیرد بصیرت معنا می گیرد و آن با صبر، استقامت و پرهیزگاری که تقوای الهی است به دست می اید.

وی احصا ولایت را از راه عنایت خالق هستی یاد کرد و افزود: فکر بسیجی باید الگو باشد بسیجی سازش ناپذیر در برابر بی عدالتی و ظلم است و بسیجی به معنای واقعی یعنی آنچه در توان دارد در اجرای حدود الهی بکار بندد.

اجرای مانور و حرکت های رزمی ورزشکاران بسیجی پایان مراسم همایش بزرگ بسیجیان شهرستان ساری مرکز مازندران بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها