خبرگزاری بسیج: مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حکمی ، سید مهدی طاهری اسوه اخلاق و یکی از مدیران پرتلاش، دلسوز و نمونه ورزش شهرستان پیشوا و مربی ارزنده تیم ملی کشتی فرنگی ایران را به عنوان سرپرست موقت اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا منصوب کرد.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۷۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حکمی سید مهدی طاهری را به عنوان سرپرست موقت اداره ورزش و جوانان پیشوا منصوب کرد، اما برخی از مجید اصغری از کارمندان شهرداری پیشوا  به عنوان گزینه اصلی فرمانداری پیشوا برای ریاست این اداره یاد می کردند.

انتصاب سیدمهدی طاهری نشان از درایت و هوشمندی دکتر ملکوتی خواه فرماندار شهرستان پیشوا و حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل استان تهران دارد که در نهایت به نقطه اشتراکی ، هر چند موقت دست یافته اند.امید است با حمایت قاطع فرماندار، رسانه های منطقه ، روسای هیات های ورزشی و مدیران ارشد شهرستان پیشوا از سیدمهدی طاهری ، شاهد دگرگونی اساسی در ورزش شهرستان پیشوا و کارهای زیربنایی ارزشمند برای جوانان منطقه باشیم. تغییروتحول درمعاونت ها و مدیریت های اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا توسط سیدمهدی طاهری برای انجام کارهای نو ، دور از ذهن نیست تا شاهد تعالی هر چه بیشتر موفقیت های ورزشکاران و جوانان منطقه باشیم.

پس از آن که محسن خادمی رئیس قبلی اداره ورزش و جوانان پیشوا به قرچک رفت، حمیدرضا گرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حکمی روح الله ایمانی نژاد را به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا منصوب کرد، اما به دلیل مخالفت وزارت ورزش و جوانان با این انتصاب، مدت سرپرستی ایمانی نژاد یک هفته هم دوام نیاورد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار