خبرهای داغ:
بسيجيان همواره نقش ویژه و موثری در پيروزی دائمی جبهه نظام اسلامی حق عليه استکبار جهانی داشته اند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۵۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: جریان نفوذ آیت‌الله منتظری را که حاصل عمر امام(ره) بود از جریان انقلاب خارج کرد؛ جیسون رضائیان تحت عنوان یک خبرنگار به اندرونی برخی مسئولین رفت‌وآمد دارد و وقتی بازداشت می‌شود جاسوس و نفوذی از آب در می‌آید.

سردارمجتبی فداء؛ درهمایش فرماندهان ومسئولان پایگاه‌های بسیج شهرداری اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج بااشاره به خطرات جریان نفوذ وضربه‌های نفوذی‌ها درکشورعنوان کرد: فرقه ضاله بهائیت نتیجه نفوذ یک شخص درحوزه علمیه نجف بود؛ کشتار کردستان پس از انقلاب ثمره نفوذ چند عامل دشمن در دولت موقت بود؛ ترور شهید بهشتی و یارانش به دست چند منافق واقع شد؛ ترور شهید رجایی و دولتش توسط شخص نفوذی به نام کشمیری انجام گرفت که به اندازه‌ای توانسته بود نقش خود را خوب اجرا کند که شهید رجایی حاضر بود نمازش را به او اقتدا کند!

وی بااشاره به اینکه انقلاب‌های مرسوم دردنیا، تمام چارچوب‌های حکومت را از بین نمی‌برند، اما انقلاب 57 ایران منجر به یک دگرگونی کامل و از بین بردن همه قواعد حکومت شاهنشاهی شد افزود: پس از گذشت چند ماه از انقلاب حضرت امام(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند؛ و امروز که به گذشته نگاه می‌کنیم در تمام زمان‌ها که نظام اسلامی به کمک نیاز داشته بسیج بدون هیچ چشم داشتی حضور داشته است.

سردارفداء تصریح کرد: شکست‌های سال اول جنگ به دلیل خیانت بنی‌صدر و اجازه ندادن به بسیج برای حضور در جبهه رقم خورد که اگر این‌طور نبود بسیج هرگز اجازه چنین پیشرفتی به ارتش عراق نمی‌داد.

وی افزود: بلافاصله پس از عزل بنی‌صدر اعزام نیروهای مردمی و بسیجی در تمام شهرها و استان‌ها آغاز شد و به اذعان دوست و دشمن دفاعی را انجام داد که در طول 200 سال اخیر سابقه نداشت.

وی حوزه فعالیت بسیج را فراتر از برنامه نظامی دانست و اظهار داشت: هفته گذشته 307 هکتار زمین لم یزرع شرق اصفهان برای بیابان‌زدایی تحویل گرفتیم و نیز ساماندهی و به کارگیری قشرهای مختلف از برنامه‌هایی است که انجام شده و در عرصه ورزش طی دو سال اخیر 230 سوله ورزشی را به بهره‌برداری رساندیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اضافه کرد: امروز مردم و مسئولان عراق تاکید دارند امنیت بغداد را مدیون ایران و مرجعیت شیعه هستند و زمانی که داعش شهرهای سنی‌نشین را اشغال و تا پشت دروازه‌های بغداد رسید، حمایت ایران و نیروهای مردمی شیعه بود که در کنار اهل سنت با تروریست‌ها مقابله نمودند.

سردار مجتبی فداء در ادامه با بیان اینکه هسته اصلی بسیج درمرکز مساجد قراردارد، افزود: در هر کجا انقلاب و نظام با مشکلی روبرو شود بسیج بدون هیچ چشم داشتی وارد عملیات می شود و با هدف به سمت پیروزی پیش می رود.

وی بیان کرد: ولایت مداری، ارتباط با مسجد، ارتباط با روحانیت و عملکرد جهادی 4 رکن موفقیت و پایداری بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: بسيجيان همواره نقش ویژه و موثری در پيروزی دائمی جبهه نظام اسلامی حق عليه استکبار جهانی داشته اند و در حال حاضر هم با حضور هوشمندانه و بصيرت گونه خود در عرصه جبهه جنگ نرم عليه استکبار باعث خنثی سازی توطئه های دشمن شده اند.

بسیج همواره درتمامی عرصه ها نقش اصلی را در جامعه ایفا می کند

درادامه این همایش شهردار اصفهان نیز با بیان اینکه بسیج یکی از مولفه های اصلی قدرت نرم است گفت: با پایان دفاع مقدس نه تنها ماموریت بسیج تمام نشده ، بلکه ماهیت معنایی آن نیز آغاز شده است.

مهدی جمالی نژاد؛ با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه های سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی حضور موثری داشته است، گفت: بسیج همواره درتمامی عرصه ها نقش اصلی را در جامعه ایفا می کند و اگر از پیروزی انقلاب اسلامی بررسی کنید چه در شکل گیری انقلاب و چه در پیشبرد اهداف انقلاب تفکر بسیجی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه نیروها ، تجهیزات وادوات نظامی و انتظامی به عنوان قدرت سخت نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برده می شود، اظهار کرد: بسیج علاوه بر اینکه در دایره قدرت سخت نظام قرار می گیرد یکی از مولفه های اصلی قدرت نرم نظام نیز محسوب می شود.

جمالی نژاد؛ با بیان اینکه ماموریت قدرت نرم به مراتب بیشتر از جنگ سخت است، ادامه داد: قدرت نرم به طور حتم در خدمت تمام ارگانها و دستگاه های نظامی است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: نهاد مقدس بسیج انرژی خلاق همه جانبه ای است که امروز تکیه گاهی را برای کشور ایجاد کرده است.

رضا امینی؛ با اشاره به حضور پررنگ بسیجیان در انقلاب اسلامی گفت: نقش‌آفرینی و حضور گرم بسیجیان در حوزه‌های مختلف برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب ثابت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بسیج، پشتوانه ای محکمی برای حراست از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب محسوب می شود.

گفتنی است همایش فرماندهان و مسئولان پایگاه بسیج شهرداری با حضور شهردار اصفهان ، اعضای شورای اسلامی شهر و جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان برگزار شد

انتهای پیام63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها