خبرهای داغ:
سرلشکر صفوی گفت: ماهیت و توانمند‌ی‌های مختلف بسیج برای آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی تبدیل به معمایی بزرگ و غیرقابل حل شده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۴۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از اصفهان، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز در جمع بزرگ بسیجیان اصفهان در میدان امام علی(ع) اصفهان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در ابتدای صحبتم سلام مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا را به تک تک شما برادارن و خواهران بسیجی می رسانم.

وی افزود: فرمان تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر توسط امام راحل بیانگر آینده نگری ایشان به حوادث و رخدادهای پیش روی انقلاب اسلامی بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: در چالش‌های 3 دهه اخیر، اگر بسیجیان نبودند، سرنوشت این انقلاب مشخص نبود.

وی بیان کرد: بسیجیان و پاسداران استان اصفهان طی 36 سال گذشته در آزادی سنندج و کردستان و هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های انقلابی بعد از آن کارنامه درخشانی از افتخارات را از خود نشان دادند و استان اصفهان را به قطب قدرت دفاعی و امنیتی ایران اسلامی تبدیل کرده است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه هفته بسیج نماد همبستگی و ملت و وفاق اقشار مختلف ایران برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب است، بیان کرد: نیروها و تفکر بسیجی از مهمترین ارکان نظام در برابر انواع تهدیدات خارجی و تضمین کننده امنیت و آرامش مردم در سراسر کشور است.

وی با اشاره به ماهیت و توانمندی‌های بسیج گفت:ماهیت و توانمند‌ی‌های مختلف بسیج برای آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی تبدیل به معمایی بزرگ و غیرقابل حل شده است، به‌صورتی‌که تمامی محاسبات آن‌ها را برای تسلط بر ملت ایران خنثی کرده است.

سرلشکر صفوی در ادامه با تحلیل شرایط سیاسی و امنیتی منطقه، گفت:در این جنگ خانمان‌سوز، فقطدر سوریه 250 هزار نفر کشته شده‌اند و جمعیت 9میلیون نفری از سوریه و عراق آواره شده‌اند و برخی به خارج از شهر‌ها و برخی‌ها به شهرهای امن مانند بغداد و دمشق پناه آورده و زیر چادر با وضعیت اسف باری زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: در این جنگ ناعادلانه دو جبهه وجود دارد. در یک جبهه به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی، عربستان، ترکیه و اردن و در جبهه دیگر به رهبری ایران، روسیه، عراق، سوریه و حزب‌الله لبنان قرار دارند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به هدف قرار داده‌شدن هواپیمای نظامی روسیه توسط ارتش ترکیه اظهار داشت:حادثه اخیر و زدن هواپیمای سوخو 24 روسیه در فضای سوریه، اگر چه یک حادثه تاکتیکی است ولیکن تبعات استراتژیکی پیدا خواهد کرد و مطمئناً در این حادثه ترکیه ضرر خواهد کرد، چراکه علاوه بر کمک پنج‌ساله به تروریست‌های اجاره‌ای و ایجاد نا‌امنی در سوریه و عراق، در این حادثه مرتکب اشتباه استراتژیک شده است و قطعاً این موضوعات برای ترکیه هزینه بالایی در پی خواهد داشت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رمز اثرگذاری و ماندگاری بسیج گفت:رمز موفقیت و ماندگاری و اثرگذاری بسیج، قدرت انعطاف‌پذیری آن متناسب با نیازمندی‌های انقلاب و کشور و حضور در عرصه‌های سازندگی، علمی، فرهنگی و دفاعی و امنیتی است.

سرلشکر صفوی با اشاره به انتظارات از بسیج خاطرنشان کرد:از بسیج انتظار می‌رود تا در جلوگیری از انحرافات در جامعه با به‌کارگیری ظرفیت عظیم خود در حوزه‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی پیشگام باشد ودر محیط‌های کاری مانند مدرسه و دانشگاه و در محلات و روستا‌ها و کارخانجات، نقش آفرینی فرهنگی کند.

انتهای پیام/ 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها