خبرهای داغ:
حجت الاسلام عبادی در اجتماع بزرگ بسیجیان:

بسیج سدی در برابر نفوذ آمریکا / راهپیمایی 20 میلیونی اربعین مانور قدرت اسلامی

نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: آمریکا با تحقیرکردن ایران، از بین بردن دستاوردهای ایران و متزلزل کردن باورهای دینی مردم به دنبال نفوذ در کشور است اما بسیج سدی در برابر نفوذ آمریکا است.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۴۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند و درمیان درمجلس شورای اسلامی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بیرجند با عنوان شکوه ایستادگی در حسینیه جماران روز بسیج را به تمام بسیجیان تبریک و این روز را گرامی داشتند.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اهمیت عبرت گیری ازدیگران و اینکه عبرت گرفتن برای دوام بصیرت لازم است اظهارداشت: عبرت یعنی ازآنچه درگذشته اتفاق افتاده است حقایق آن را دریافت کنیم و ازآن درس بگیریم وافراد با بصیرت به دنبال عبورو درس گرفتن ازگذشته و رسیدن به آینده هستند.

وی افزود: باید ازمرگ، سرگذشت پیشینیان ورفتارهای ملت ها عبرت بگیریم و اینکه دنیا محل شهوت رانی و بقا نیست و چه بسیارامت های سرکشی که درپی امام خود حرکت نکرد و دچار عواقب و خسران هایی شدند داشت و امت هایی که پیرو رهبر خود بودند و هدفشان رضا خدا بود به پیروزی و سعادت رسیدند.

نماینده مردم بیرجند با بیان اینکه امام (ره) براساس عبرت های تاریخ وبصیرت قیام کرد وانقلاب به پیروزی رسید گفت: اگر توکل برخدا باشد و پشت سر رهبری راه برویم به پیروزی و موفقیت و رستگاری می رسیم و اگرغیراین باشد سیلی خواهیم خورد همانند امت هایی که در پیروی از رهبرخود کوتاهی کردند و سیلی خوردند.

وی با اشاره به اینکه در تمام پیروزی های تاریخ امداد غیبی الهی را می بینیم و امداد الهی در ذهن جامعه اسلامی خطورمی کند و باعث یاری افراد می شود عنوان کرد: شجره طیبه بسیج یک جریان احساسی نیست، نبوده و منطق ترین و عمیق ترین اندیشه ها در بسیج است.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: بسیج درتمام عرصه ها همچون مقابله با فتنه ها مثل فتنه 88، تلاش درسازندگی، دفاع و مصونیت ازدستاوردهای انقلاب اسلامی حضور دارد و برای بسیجی اسمها مهم نیست و فکرها مهم است.

نماینده مردم بیرجند با اشاره به تاکیدات رهبری برمسئله نفوذ وغافل نماندن ازاصل هوشیاری ادامه داد: امروزحرکات داعش جزفعالیت و کمک آمریکا و هم پیمانانش نیست و درتمام حوادث خاورمیانه از جمله حملات داعش در سوریه ، یمن، عراق رد پای آمریکا دیده می شود.

وی اظهار داشت : چه طور می شود که با وجود این مسائل ما مرگ بر آمریکا نگوییم وامروز با یک لبخند دیپلماسی این مسائل حل نمی شود آمریکا همان آمریکا 30 سال قبل است و امروز قدرت آمریکا ضعیف شده و ازطریق نفوذ به دنبال رسیدن به اهداف خود است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه بسیج سدی دربرابر نفوذ آمریکا است افزود: امروز آنها با بزک کردن چهره آمریکا، تحقیرکردن ایران، بی اهمیت جلوه دادن پیشرفت های علمی، از بین بردن دستاوردهای ایران، متزلزل کردن باورهای دینی مردم و ایجاد شبهه در اندیشه های انقلاب با استخدام افراد منحرف به دنبال نفوذ و رسیدن به اهداف خود هستند.

نماینده مردم بیرجندعنوان کرد: امروز شاهد راهپیمایی 20میلیونی اربعین حسینی هستیم که یک راهپیمایی عبادی و سیاسی و مانور قدرت اسلام به دنیا و باعث لرزه قدرت های زورگو است چرا که ملت ایران فرزندان حسین اند و به دنبال شعار هیهات من الذله هستند.

وی با بیان اینکه بسیج گنج بی منتهای الهی است افزود: برخی معتقدند که بسیج یک نیروی تند رواست اما مقام معظم رهبری بسیج را یک نیرو متعادل معرفی کردند که به دنبال " اشد علی الکفارو رحماء بینهم " است یعنی تند و قاطع نسبت به کفار و دشمنان و با وقار و آهسته نسبت به دوستان حرکت می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها