کارشناس سیاسی:

تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت و پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است

کارشناس سیاسی در جم گفت: بسيج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است كه با ظهور اسلام تولد يافته و در ملت‌هاى مسلمان رشد كرده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۴۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: شرضا قاسمیان در جمع بسیجیان پایگاه قمر بنی هاشم (ع) کوری حیاتی افزود: خدا را سپاس که رویش های بسیج همچنان پر ثمر و برکت خیز است، اما مباد که نام آوران روزهای سخت از یاد بروند و در گرد و خاک بازی های روزگار دیده نشوند؛ چه رسد به آنکه خدای ناکرده کم لطفی و جفا ببینند.

قاسمیان تصریح کرد: خودمحورى‌ها، كج‌روى‌ها و ترجيح خواسته‌هاى شخصى يا گروهى بر نياز جامعه، آسيب جبران ناپذيرى بر بدنه اجتماع وارد مى‌آورد. نظام اسلامى با برخورد قاطع، از فردگرايى جلوگيرى مى‌كند تا مبادا سليقه‌هاى فردى و حزبى بر صلاح ملت ترجيح داده شود.

وی خاطر نشان کرد: فراگير شدن تفكر بسيجى كه همان اخلاص، ايمان به هدف، بالندگى و رشدآفرينى است، در ذهن همه افراد جامعه، حركتى هم‌سو را به دنبال دارد. فعاليت‌هاى اقتصادى، پيشرفت‌هاى نظامى، دستاوردهاى علمى و...، هر كدام بخشى از بدنه جامعه را ترميم مى‌كند، ولى روح حاكم بر تمام بخش‌ها، تفكر بسيجى است.

وی اظهار داشت: در پرتو اين تفكر، بسيج خود را حزبى سياسى يا گروهى نظامى يا اقتصادى نمى‌داند. بسيج، حاصل فهم همگانى مردم از نيكى‌هاست كه يكايك آنها نقش حساسى در اجراى آن بر عهده دارند. هر كس با توانايى‌هاى خود، نيرويى از بسيج است كه براى رساندن مملكت به جايگاه جايگاه حقيقى و آرمانى‌اش تلاش مى‌كند.
انتهای خبر/
ارسال نظرات