رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: خوش بینی به غرب عقب ماندگی علمی و فناوری را به دنبال دارد چرا که آن ها راضی نیستند کسی را قوی تر از خود ببینند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۳۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار محمد رضا نقدی امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان در حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: بسیج مصداق آیه قرآنی است و ریشه در مجاهدت های مومنان دارد.

وی ادامه داد: ، بسیجی از بدو تولد با تربت امام حسین(ع) آشنا شده و با این مکتب و هیئت‌هایی که رفته است آشنا شده است و ایثار بسیج نشات گرفته از درس های عاشوراست.

نقدی با اشاره به خدمات بدون مزد و منت بسیج افزود: امروز بسیجیان در دور دست ترین نقاط با کمترین امکانات حاضر می‌شوند و به محرومان خدمت می‌کنند.

وی امنیت کشور را مرهون وجود بسیجیان دانست و ابراز داشت: بسیج از مرزها حراست می‌کند، از امنیت امت اسلام و استمرار مقاومت را تضمین می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: از روز اول تشکیل بسیج به فرمان امام (ره) دشمن درصدد نابودی آن بود ولی نه تنها نتوانست به هدف خود برسد بلکه روز به روز مردم بیشتری را به خود جذب می‌کند.

وی با اشاره به هدف غرب در کند کردن روند پیرفت علم در کشورمان تصریح کرد: خوش بینی به غرب عقب ماندگی علمی و فناوری را به دنبال دارد چرا که آن ها راضی نیستند کسی را قوی تر از خود ببینند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمن روی به مذاکره آورده است و قصد دارد از این حربه استفاده کند تصریح کرد: دشمن با چرب زبانی و ابراز محبت ممکن است بخواهد به اهداف خود برسد، این در حالی است که مهمات دشمن اصطلاحا به اتمام رسیده است و حربه‌ای جز این ندارد و آمریکا به اینجا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا گروه‌های تروریستی را تغذیه می‌کنند افزود: مرتبا آمار اینها توسط وزیر اطلاعات اعلام می‌شود، گروه‌های تروریستی پایگاه اصلی شان در آمریکا است، منافقان در خیابان منتهی به کاخ سفید در همین یکی دو سال گذشته مقر بزرگی داشتند، اگر اینها راست می‌گویند که دوست مردم ایران هستند این کارها چیست و چرا دهها شبکه ماهواره‌ای تخریب گر راه اندازی می‌کنند.

وی اظهار داشت: اطاعت از ولایت حق و ولی فقیه، برائت از مشرکان و بصیرت سبب شکست صهیونیست ها از حزب الله لبنان شد.

وی گفت: حمایت امریکا از گروه های تروریستی بسیار بارز و مبرهن است و در همین مرزهای شرقی استان خراسان رضوی آمریکا پایگاه تربیت تروریست ایجاد کرده است و آنها را پرورش می‌دهد.

وی در پایان گفت: شاهد بودیم در سوریه نیز آمریکا اقدام مشابهی انجام داد و جنگ را تحمیل کرد تا جبهه مقاومت را تضعیف کند اما فرمول بسیج دمشق را آزاد کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها