خبرهای داغ:
به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش بزرگ " شکوه ایستادگی" با حضور بیش از 5هزار نفر از بسیجیان در حسینیه جماران برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۲۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، صبح امروز با حضور بیش ازپنج هزار نفر از بسیجیان " همایش شکوه ایستادگی" در حسینیه جماران بیرجند برگزارشد.

این همایش که با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند و نماینده مردم شهرهای بیرجند، خوسف ودرمیان همراه بود بسیجیان خواهر و برادر بیعتی دوباره با ولایت و امام خامنه ای(حفظه الله) بستند.

جایگاه بسیج و بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار حساس است و در نشان دادن چهره مقدس نظام و ایجاد جاذبه در درون جامعه برای مشارکت و جذب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان به سمت الگوهای سازنده ومشارکت فعال در تعالی و ترقی کشور اسلامی مبتنی بر هویت ملی و مذهبی نقش بسیار موثری دارد.

بسیج ارتش معنوی و مردمی است که نیرویش را از همت و توان مردم می گیرد و سلاحش نه اسلحه های پیشرفته بلکه ایمان واعتقاد به ارزش های الهی و انسانی است و برای تعالی نظام کشور و دفاع از مظلومان همواره آماده دفاع از ولایت، آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی در برابر دشمن متجاوز است و در برابر همه ابرقدرتهای جهان با اطاعت از ولی امر مسلمین نائب امام عصر(عج) با مستکبرین جهان ایستادگی خواهد کرد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها