خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج مرکز مطالعات راهبردی سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در دانشگاه علمی کاربردی انتخاب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۰۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبربنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان
درمراسم افتتاح مرکز مطالعات راهبردی سازمان بسیج رسانه در دانشگاه علمی کاربردی انتخاب هدف از راه‌اندازی این مرکز را عمق‌بخشی به فعالیت‌های قشررسانه عنوان کرد و گفت: این مرکز به تحقیقات لازم در زمینه چالش‌ها، فرصت‌ها، موانع، تهدیدات و نیازهای اصحاب رسانه و رفع آنها خواهد پرداخت.

رضا صفری ، بااشاره به اینکه امروز ما به‌عنوان جریان رسانه‌ای که دارای تفکر بسیجی هستیم باید گام‌به‌گام درمسیر تقویت این تفکرحرکت کنیم ادامه داد: تشکیل رسانه‌های درتراز انقلاب اسلامی و مبتنی بر فرهنگ بسیجی یک ضرورت است .

وی با بیان اینکه در جنگ نرم نیاز داریم که جریان رسانه‌ای بسیجی پای‌ کار بیایند ادامه داد: این مرکز باید بتواند برای جریان رسانه‌ای استان، پشتیبان علمی خوبی باشد تا بر اساس راهبرد فعلی، رسانه‌های اصفهان در ترازنامه استان حرف اول را بزنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان تصریح کرد: مرکزمطالعات به تحقیقات لازم در زمینه چالش‌ها، فرصت‌ها، موانع، تهدیدات و نیازهای اصحاب رسانه و رفع آنها می‌پردازد.

صفری تاکید کرد:این مرکز برای توانمندسازی و برآوردن نیازهای اصحاب رسانه از ظرفیت اندیشمندان، صاحب‌نظران و پیشکسوتان عرصه رسانه استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کارهای مقدماتی و مطالعاتی برای راه‌اندازی این مرکز از حدود یک سال پیش انجام شده است، گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه علمی – کاربردی انتخاب داشتیم مقرر شد، مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی سازمان بسیج رسانه در محل این دانشگاه راه‌اندازی شود تا بتوانیم از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه نیز استفاده کنیم.

صفری در ادامه سخنانش با بیان اینکه تفکر بسیجی و حضور بسیجیان در صحنه‌ها همواره تأثیرات زیادی را در منطقه داشته است، گفت: سران صاحبان قدرت در جهان بر این تصور بودند که در منطقه خاورمیانه با نیابت گرفتن مزدوران به اهداف شوم خود برسند، ولی به جهت حضور تفکر بسیجی و بسیجیان، مستکبران به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان تصریح کرد: امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب، تفکر جهانی بسیج شکل‌ گرفته است و امروزه همین تفکر جهانی توانسته است جریان تکفیری، صهیونیستی را به‌زانو درآورد.

در پایان این مراسم ضمن افتتاح دفتر مرکز مطالعات راهبردی سازمان بسیج رسانه استان اصفهان، حکم مسئولیت محسن حاج کاظمی به عنوان مسئول مرکز مطالعات راهبردی سازمان بسیج رسانه استان اصفهان به وی اعطا شد.

انتهای پیام/63055/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها