بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید مهدی زین الدین کرج با شهداء و امام شهداء میثاقی دوباره بستند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۰۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید زین الدین کرج در محل امامزاده محمد(س) حصارک گرد هم آمدند و با آرمان های شهداء و امام شهداء و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی بیعتی دوباره نمودند.

در این مراسم حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام سوگواری اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) نکاتی را در مورد فلسفه وجودی بسیج بیان نمود.

وی ضمن اشاره به دو جمله از حضرت امام(ره) در مورد بسیج که « بسیج شجره طیبه است » و « بسیج میقات پابرهنگان است » به تفسیر این دو جمله حکیمانه پرداختت و گفت: طبق آیات نورانی قرآن شجره طیبه یعنی درخت پاکی که در هر لحظه میوه های پاکی می دهد و بسیج هم مثل این درخت در هر زمینه ای که لازم شود مثمر ثمر می باشد و می توان از ظرفیت های بسیج در هر زمینه استفاده کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز  در تفسیر جمله دوم اظهارکرد: طبق احکام شرعی کسی که وارد سرزمین میقات می شود باید پاک باشد و بسیجی هم مثل حاجیانی که وارد میقات می شوند باید پاک و بدور از هرگونه آلودگی ها و گناه ها باشد.

گفتنی است، در این مراسم معنوی گروه سرود بسیجیان حوزه سرودی را اجرا نموده و در پایان مراسم به بسیجیان نمونه حوزه هدایایی به رسم یاد بود اعطا شد.

سرهنگ پاسدار علی خانبابایی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) کرج به همراه حجت الاسلام معصوم خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه به همراه تعدادی از پاسداران ناحیه و خانواده معظم شهداء در این مراسم حضور داشتند.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها