خبرهای داغ:
عيادت از بيماران بيمارستان جوادالائمه(س)جاجرم انجام شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۴۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاري بسيج، به مناسبت هفته بسيج حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س)وجمعي ازبسيجيان پايگاه مقاومت بسیج بنت الهدي گرمه از بيماران بيمارستان جوادالائمه(س)جاجرم عيادت كردند.

****

به مناسبت هفته بسيج پايگاه مقاومت بسیج حضرت رقيه(س) ازكارگاه خياطي خواهرشهيد چمني بازديد نمودند.

****

بازدید از کارخانه بسته بندی

به مناسبت هفته بسيج جمعي ازبسيجيان پايگاه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س)وكوثرازكارخانه بسته بندي مواد غذايي بازديد نمودند.

****
به مناسبت هفته بسیج هیئت منتظران موعود برگزار شد

در این برنامه که در محل پایگاه مقاومت بسیج موسی بن جعفر(ع) برگزار شد، امام جمعه محترم حاج آقا تاتاری در خصوص هفته بسیج و اهمیت آن مطالبی بیان نمودند.

****

حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) برگزار کرد

حلقه سرگروه های صالحین به مناسبت هفته بسیج در پایگاه شهید بهشتی ایور برگزار شد.

در این برنامه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، فرمانده حوزه ، مربی صالحین حاج آقا شیخ زاده ، مسئول تعلیم و تربیت حوزه برادر جعفری و مسئول محترم تعلیم و تربیت ناحیه حاج آقا فلاح حضور داشتند.در این جلسه به اهمیت حلقه های صالحین و مدیریت سرگروه های صالحین اشاره شد.

****

سرکشی از برادر بسیجی محمدی به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج از برادر بسیجی رضا محمدی فاوای حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) سرکشی به عمل آمد در این دیدار که فرمانده حوزه به همراه جمعی ازاعضاء شورای حوزه حضور داشتند از زحمات برادر بسیجی رضا محمدی قدردانی شد.

****

به مناسبت هفته بسیج از برادر بسیجی جواد حسنی دیدار به عمل آمد

به مناسبت هفته بسیج از برادر بسیجی جواد حسنی دیدار به عمل آمد. در این دیدار که نیروی انسانی و تعلیم و تربیت حوزه حضور داشتند از زحمات برادر حسنی تقدیر به عمل آوردند.

****

پایگاه مقاومت بسیج شهید دکترصادقی برگزار کرد

دیدار با خانوداده شهید عباسی به مناسبت هفته بسیج انجام شد

به مناسبت هفته بسیج باخانواده شهید عباسی دیدار وسرکشی انجام شد در این برنامه که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید دکتر صادقی برگزار شداعضای شورای این پایگاه مقاومت حضور داشتند.

****

سرکشی از فرمانده پایگاه برادر بسیجی علی اصغر نجاری به مناسبت هفته بسیج

در این دیدار که فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) به همراه جمعی ازاعضاء شورای حوزه حضور داشتند از زحمات برادر بسیجی علی اصغر نجاری تقدیر شد. برادرنجاری عملکرد خوبی در برنامه های پایگاه در سال 93 و 94 داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها