خبرهای داغ:
با حضور مسئولان بسیج استان واصحاب رسانه خمینی‌ شهر وبه مناسبت هفته بسیج دفتر بسیج رسانه خمینی‌ شهر راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۳۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهرگفت: با توجه به جایگاه خاص و ویژه شهرستان خمینی‌شهر راه اندازی بسیج رسانه کمک زیادی به معرفی ظرفیت‌های معنوی و انقلابی این شهر خواهد کرد.

سرهنگ حمید مرادی؛ درمراسم افتتاح دفتربسیج رسانه خمینی شهر که با حضور مسئولان بسیج استان واصحاب رسانه خمینی‌ شهربرگزارشد بااشاره به اینکه سال‌هاست بسیج به سمت تخصصی شدن اقشار مختلف در حال حرکت است، افزود: تخصصی شدن اقشار مختلف بسیج کمک زیادی به پیشبرد اهداف بسیج در کشور می‌کند.

وی بااشاره به اینکه شروع فعالیت و راه‌اندازی دفتربسیج رسانه خمینی‌شهر به عنوان یک تحول و اتفاق فرهنگی اثر گذار محسوب می‌شود ادامه داد: اصحاب رسانه خمینی‌شهر باید با انسجام و هماهنگی بیشتری در انتقال جایگاه انقلابی و مذهبی این شهر فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های عمرانی خدماتی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی بسیج نیاز به حمایت اصحاب رسانه و نهاد بسیج رسانه دارد.

مرادی بااشاره به 2300 شهید در این شهرستان گفت: آمار و تعداد شهدا و جانبازان و ایثارگران خمینی‌شهر وظیفه بسیج رسانه شهرستان را سنگین‌تر از گذشته می‌کند و می‌طلبد اصحاب رسانه تلاش مضاعفی در این بخش داشته باشند.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها