خبرهای داغ:
زهرا نصیری
دبیرکنگره ملی سرداران و۲۳۰۰شهید شهرستان خمینی شهر:
برگزاری کنگره ملی سرداران و۲۳۰۰شهید شهرستان خمینی شهرفرصت استثنایی برای همه حوزه های شهری است تا ظرفیت های خود را به کشور معرفی کنند.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۲۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، دبیرکنگره ملی سرداران و ۲۳۰۰شهید شهرستان خمینی شهرافزود: شش معاونت در بخش های پژوهش و نشر، فرهنگی ورشی، اجلاسیه، نمایشگاه، ایثارگران، رسانه در کنگره به صورت تخصصی فعال و پیگیر برنامه های مرتبط با همایش ملی هستند.

میثم رضوانپو؛تاکید کرد: مجموعه کاملی از برنامه هاو فعالیت های مختلف درحوزه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی، ورزشی، علمی و… با محوریت ایثاروشهادت که مهمترین هدف این ستاد مشارکت حداکثری مردم با سلایق و تفکرات مختلف در حوزه ایثارو شهادت شهرستان خمینی شهر است که همه این اقدامات برای رسیدن به هدف انجام می گیرد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در جامعه، نصریح کرد: شاید در تاریخ شهرستان خمینی شهرچنین رخداد فرهنگی تجربه نشود و فرصت استثنایی برای همه حوزه های شهری است که باید به آن اهمیت داد و مغتنم شمردن این فرصت بزرگ و ماندگار برعهده رسانه ها می باشد.

رضوانپور؛ با توج به اینکه رسانه ها پل ارتباطی کنگره با مردم هستند تاکید کرد: باید از کنگره شهدا به عنوان وحدت و همدلی بین مردم استفاده کرد و به جهت معرفی صحیح ظرفیت ها و شاخص شدن شهرستان خمینی شهر در سطح کشور بهره برد.

دبیر کنگره ملی شهدای شهرستان خمینی شهراز تمامی جوانان مومن و انقلابی که رهبر انقلاب از آن سخن می گوید دعوت کرد در حوزه های مختلف ستاد کنگره فعالیت و از این ظرفیت به وجود آمده تجربه های بزرگی کسب کنند و پس از آن وارد بدنه کاری شهرستان شده و با گرایش به تفکر جهادی جامعه را مدیریت کنند.

انتهای پیام/63055


ارسال نظرات
آخرین اخبار