خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قزوین گفت: یکی از جهادهای مورد نیاز افراد در جامعه کنونی ،جهاد زبانی است و با امر به معروف و نهی از منکر می توان از گسترش تهمت ها و شایعات دروغین جلوگیری کرد.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۰۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزای بسیج  ناحیه امام حسن (ع) قزوین در نشست بصیرتی در بین تاکسی داران بسیجی در سالن جلسات شهید حسن پور  ناحیه امام حسن (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام تقی خانی در دیدار با جمعی از تاکسی داران اظهار داشت: تاکسی یک مدرسه سپار و منبر متحرک است و راننده آن هم به عنوان صاحب سخن در این منبر با آگاهی از موقعیت خود نباید اجازه دهد در مدرسه سیار او شایعات دامن بگیرد.

تقی خانی با بیان اینکه بیشترین شایعات و تهمت ها در خوردها صورت می گیرد،افزود: در وسایل نقلیه برخی افراد در برابر حرف هایی که زده می شود،هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند و به جای دفاع از حق سکوت می کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: اگر راننده زبان گویایی برای خاتمه دادن به شایعات نداشته باشد،می تواند از راه های دیگر چون استفاده از رادیو برای خاتمه دادن به آن استفاده کرد.

تقی خانی تصریح کرد:مردم باید بصیرت خود را به هنگام مواجهه با شایعات و تهمت ها افزایش دهند  و در برابر شایعات ناحق،از دامن زدن به آنها بپرهیزند.

وی بیان کرد: بسیاری از مواقع می توان با بیان یک کلمه از دامن زدن به شایعات اشتباه و دروغ جلوگیری کرد و در هر پست و مقامی مدافع دین بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) اذعان کرد:رانندگان تاکسی ها امین مردم هستند و مردم همچنان که به روحانیت اعتماد دارند به رانندگان تاکسی نیز اعتماد دارند.

تقی خانی با بیان اینکه بدترین خیانت آن است که انسان به فردی که به وی اعتماد کرده خیانت کند،یاد آور شد:امین بودن راننگان تاکسی رزق و روزی حلال را برای آن به دنبال دارد.

وی با تاکید بر لزوم اعتماد نکردن به شایعات بیان کرد:یکی از جهاد های مورد نیاز افراد در جامعه کنونی،جهاد زبانی است و با امر به معروف و نهی از منکر می توان از گسترش تهمت ها و شایعات دروغین جلوگیری کرد.

این مسئول درپایان از دیدار به شان و منزلت حضرت علی (ع) اشاره و خاطر نشان کرد:هر جا که مسلمانان دچار مشکلی می شوند،به مولای متقیان متوسل می جویند و هیچکس در این امت با ایشان قابل قیاس نیست.

 

1007/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها