بسیج ورزشکاران پیشوا در رتبه نخست استان تهران است

خبرگزاری بسیج:دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان پیشوا با عنوان «دفتر شهید سخایی» با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان در بخش جلیل آباد افتتاح شد
کد خبر: ۸۶۰۰۴۰۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان پیشوا با عنوان «دفتر شهید سخایی» با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان در بخش جلیل آباد افتتاح شد.

حسن عاطف ضمیر در این مراسم با تشکر از مسئولینی که در افتتاح این کانون کمک کردند، اظهار داشت : یکی از موضوعاتی که در اقشار مختلف بسیج، باید مورد توجه قرار گیرد، تأمین زیر ساخت ها است. در چند سال اخیر تلاش کردیم اقشار مختلف بسیج در شهرستان پیشوا راه اندازی شود و بسیجیان به صورت تخصصی سازماندهی شوند.

وی افزود: به غیر از بسیج مساجد و محلات که مأموریت های خاص خود را دنبال می کنند، بسیج های تخصصی داریم که از جمله آن بسیج ورزشکاران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا تصریح کرد: معمول بر این است که در هر اداره ای که بسیج تشکیل می شود، دفتر کانون های بسیج را در مرکزیت آن اداره راه اندازی می کنیم و بسیجیان را سازماندهی می کنیم، اما استقبال و کمکی که در بخش جلیل آباد توسط آقای طاهری صورت گرفت، باعث شد که دفتر کانون بسیج ورزشکاران پیشوا را از مرکزیت شهر به بخش جلیل آباد منتقل کنیم.

 

عاطف ضمیر بیان داشت: تمام تلاش ما در بخش توسعه و عدالت ساختاری در بسیج این است که امکانات موجود را فقط در مرکز شهر متمرکز نکنیم، بلکه به بخش هایی که کمک می کنند و بیشتر پای کار می آیند، اختصاص دهیم.

وی افزود: حتی اگر دورافتاده ترین روستای ما در یک بخش به لحاظ تخصصی بتواند مأموریت های ما را پشتیبانی کند و به پیش ببرد ما با افتخار این کار را انجام می دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا اظهار داشت: امروز با تشکیل دفتر کانون بسیج ورزشکاران در بخش جلیل آباد، همه بسیجیان ورزشکار شهرستان پبشوا موظف هستند که اقدامات اداری خود را در این مکان دنبال و پیگیری کنند و قطعا این ترددها و رفت و آمدها باعث رونق و تمرکز در بخش جلیل آباد می شود.

عاطف ضمیر گفت: اعتقاد ما این است که برای رسیدن به مدارج بالای ورزشی در کنار ورزش قطعا تهذیب و اخلاق خیلی مُثمرِ ثمر و کمک کننده تر است و حتی در بُعد قهرمانی می تواند اثرات خود را داشته باشد.

وی اضافه کرد: آنجایی که نام اهل بیت و ائمه اطهار (علیهم السلام) در میادین ورزشی توسط بسیجیان ورزشکار جاری و ساری می شود خود به خود علاوه بر تربیت اسلامی، به روحیه مبارزه و استقامت ورزشکاران کمک می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا، پتانسیل بخش جلیل آباد را در عرصه ورزش بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: همه ی همتی که بسیج ورزشکاران ما در بخش جلیل آباد و حوزه شهید بهشتی داشتند، مرهون زحمات بسیاری از بزرگواران از جمله مسئولین است که در بحث زیرساختی و فضای فیزیکی و سخت افزاری کمک می کنند


ارسال نظرات