به همت حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) از فرماندهان پایگاه های بسیج در محل کارشان تجلیل شد همچنین ایستگاه دم نوش صلواتی به همت پایگاه امام خامنه ای برپا شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۹۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به تجلیل از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج این حوزه اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج با حضور در محل کار فرماندهان پایگاه های بسیج از آنها با اهدا هدیه تجلیل شد.

حسین ابوذری افزود: در این برنامه از فرماندهان پایگاه های امام هادی(ع) امام جعفر صادق(ع)،رسول اکرم(ص) و فرماندن و جانشین گردان بیت المقدس حوزه با حضور در محل کارشان و اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل بعمل آمد.

وی با اشاره به اهداف این برنامه گفت: این برنامه با هدف گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از زحمات مدیران بسیجی و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه انجام گردید.

ابوذری همچنین با اشاره به برپایی ایستگاه دم نوش صلواتی گفت: پایگاه امام خامنه ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت در راستای ترویج استفاده از محصولات تولیدی بسیج اقدام به ایجاد ایستگاه دم نوش صلواتی در خیابان 22 بهمن در جوار پایگاه نموده است.

وی تصریح کرد: در این برنامه دم نوش های گیاهی که توسط کارگاه تولیدی دم نوش تولید می شود در راستای ترویج استفاده از تولیدات ملی و در جهت اقتصاد مقاومتی به مردم توزیع می شود و ایم این ایستگاه( فرمایید دم نوش صلواتی) است که تا پایان هفته بسیج از مردم پذیرایی بعمل می آید.

برنامه های متنوع حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا کلاته خیج شاهرود برگزار شد

فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا کلاته خیج شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به برگزاری رژه موتوری در روستای جیلان اظهار داشت: به همت پایگاه شهید اشرفی اصفهانی و در گرامیداشت هفته بسیج رژه موتورسواران بسیجی با لباس و پیشانی بند و حمل پرچم های الوان و پلاکاردهایی با موضوع بسیج و اهمیت آن در سطح روستا برگزار شد.

علیرضا تیموری افزود: بسیجیان پایگاه محمدرسول الله روستای قلعه نو خرقان در گرامیداشت هفته بسیج با ده نفر از پیشکسوتان بسیجی دیدار کرند که این دیدارها توسط ده حلقه صالحین پایگاه برگزار شد و در این دیدارها سلام فرمانده سپاه شاهرود به آنها ابلاغ و لوح تقدیر و هدیه به این بسیجیان ایثارگر و پیشکسوت اهدا شد که موجب خوشحالی این عزیزان فراهم آمد.

وی با اشاره به توزیع سد رایگان کالا بین نیازمندان خاطر نشان کرد: پایگاه محمد رسول الله روستای قلعهد نو خرقان به مناسبت هفته بسیج بسته کالای رایگان بین نیازمندان روستا توزیع و یاد و خاطره شهدای بسیجی که یکی از کارهایشان کمک به نیازمندان جامعه بود را گرامی داشته و این سنت حسنه را که بسیجیان آن را تاکید دارند در هفته بسیج به ظهور رساندند.

فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا کلاته خیج با اشاره به برگزاری مسابقه فوتسال گفت: مسابقه فوتسال دوستانه در گرامیداشت هفته بسیج بین دو تیم پیشکسوتان بسیجی پایگاه محمدرسول الله و تیم جوانان پایگاه در سالن صالحین روستای قلعه نو خرقان برگزار شد که در پایان تیم جوانان پایگاه به برتری رسید.

وی با اشاره به پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج در شهر کلاته خیج عنوان کرد: در گرامیداشت هفته بسیج و به همت پایگاه ولیعصر(عج)،شهرداری و دفتر امام جمعه کلاته خیج پیاده روی خانوادگی از محل میدان امام حسین(ع) تا سالن چند منظوره شهرداری شهر کلاته خیج برگزار شد و در پایان به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

برگزاری مسابقات فوتبال دستی و تیراندازی پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال دستی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: این مسابقات در محل حوزه و با حضور تیم هایی از پایگاه های مختلف بسیج مساجد و محلات برگزار شد.

حسین ابوذری افزود: در پایان این مسابقات یکروزه تیم های پایگاه رسول اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و امام هادی(ع) به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند و به آنها جوایز نفیسی اهدا شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی نیز گفت: یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در گرامیداشت هفته بسیج با حضور بیش از 40 نفر از بسیجیان پایگاه ها در محل حوزه مقاومت برگزار و در پایان به سه نفر برتر هدایایی اهدا شد.

ابوذری با بیان اینکه این مسابقات با هدف گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد عنوان کرد: ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد تحرک و نشاط جمعی در بین بسیجیان از اهداف این مسابقات است و ما تلاش داریم مسابقات مختلف ورزشی را برای ایجاد آمادگی جسمانی و روحی در بین بسیجیان در مناسبت های مختلف برگزار نماییم.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه طناب کشی در پایگاه رسول اکرم(ص) نیز گفت: به همت پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) شهرک کوثر شاهرود یک دوره مسابقه طناب کشی با حضور اعضا حلقه های صالحین نونهالان،نوجوانان و جوانان در محل پایگاه برگزار که در هر رده سنی به تیم برتر هدایایی اهدا شد.

بازدید مسئولین سپاه و اقشار بسیج از کارخانه شکر شاهرود

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولین سپاه و اقشار مختلف بسیج با حضور در کارخانه شکر شاهرود از نزدیک با مراحل تولید شکر آشنا شدند.

در این برنامه که به همت پایگاه الغدیر حوزه بسیج کارگری الغدیر سپاه شاهرود به مناسبت هفته بسیج برگزار شد شرکت کنندگان از نزدیک با مراحل تولید شکر از چغندر قند در این کارخانه آشنا شدند.

در این بازدید قربان پور رئیس کارخانه قند شاهرود مراحل مختلف تولید شکر از چغندقند را به بازدیدکنندگان توضیح داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها