خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: تفکر بسیج می خواهد این فکر را در جهان جاری و ساری کند که هیچ ستمگری نباید در عالم وجود داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۸۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برات زاده فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قاین در جمع پیشکسوتان بسیجی اظهارداشت: بسیج استوانه محکم نظام است که برای دفاع از حیثیت، شخصیت و عظمت نظام به دست ابرمرد تاریخ در 5آذرماه 1358 راه اندازی شد و هرروز که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد به عظمت فکر امام و اندیشه و مکتب امام بیشتر پی می بریم .

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره)بادرایت وتیزبینی خاصی دستور تشکیل ارتش بیست میلیونی را دادند وامام (ره)خوب میدانستند که این گوهر تابناک انقلاب اسلامی نیاز به یک حافظ ونگهبان دارد وچه نگهبان وحافظی بهتر از خود مردم و از میان مردم.

برت زاده افزود: اینکه یک مشت انسانهای مجاهد برای دفاع از این گوهر تابناک بسیج شوند و تشکلی را راه بیاندازند و امروز بعد از گذشت 37سال از عمرانقلاب اسلامی می توان از بسیج به عنوان یک الگوی بی نظیر نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان یاد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین اظهارداشت: امروز افتخارمان این است که اسم ما به عنوان بسیجیان ولایت پذیر ثبت وضبط شده است ونه دراسم وبلکه درعمل ویکی از کارهای خوب شما این بوده است که به جای اینکه حرف بزنید وشعار بدهید عمل کردید واین عمل را هم دوستان وهم دشمنان خوب درک کرده اند.

برات زاده  افزود: تفکربسیج می خواهد این فکر را در جهان جاری وساری کند که هیچ ستمگری نباید درعالم وجود داشته باشد وهرجا ظلم وستمی باشد یک فکر بسیجی درمقابل آن ظلم وستم خواهد ایستاد چه در درون جمهوری اسلامی وچه در برون از جمهوری اسلامی و ما امروز به سمت ایجاد تمدن بزرگ اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی در حرکتیم و این به برکت فکر وعقیده ومنطق بسیج در حال شکل گیری است .

وی در پایان خطاب به پیشکسوتان بسیجی گفت: نباید به ذهن شما به عنوان پیشکسوتان بسیج خطور کند که کارما تمام شده است ومیدان راباید به جوانها بدهیم، بلکه این جوان نیاز به یک راهنما دارد وباید در کنارجوانها باشید وبه عنوان مشاورین امین درکنار فرماندهان جوان بسیج فعالیت کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها