خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاین و مسئول بسیج سازندگی شهرستان روز گذشته از تعدادی از پروژه های طرح اقتصاد مقاومتی بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۷۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹

برات زاده در حاشیه بازدید از کارگاه های اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، گفت: در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی در شهرستان قاین کارگاه های اقتصادی و تولیدی زود بازده زیادی راه اندازی شده است تا کمکی به اشتغال جوانان داشته باشیم.

وی افزود: در همین راستا امسال 31کارگاه اقتصاد مقاومتی در بخش های صنایع تبدیلی، پرورش و تولید زنبور عسل، پرورش شتر مرغ؛ پرورش مرغ خانگی ، پرورش قارچ و... راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در بحث تولیدات گلخانه ای و گاوداری ها نیز برخی از صاحبان این واحدهای تولیدی در جهت تجهیز وخرید مایحتاج از وام های اقتصاد مقاومتی بهره مند شده اند و بسیج این آمادگی را دارد که علاوه بر بسیجیان به عموم مردم نیز وام هایی در جهت توسعه کارگاه های تولیدی و یا ایجاد و راه اندازی کارگاه های تولیدی زودبازده به همشهریان عزیز پرداخت نماید.

برات زاده بیان داشت: درهمین راستا در سال جاری قریب 700میلیون تومان در جهت راه اندازی، تجهیز و تکمیل کارگاه های تولیدی از محل اعتبارات بسیج سازندگی پرداخت شده است و برای 150نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها