فرمانده سپاه تنگستان گفت: دشمن می خواهد با تکیه بر پروژه نفوذ به صورت نامریی به نظام ما ضربه بزند و در علایق ؛ سلایق و دیدگاههای مردم و مسئولین تغییرات عمده ایجاد کند.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۶۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ محمد علی ملاکی  در جمع کارکنان بازنشسته سپاه تنگستان و بسیج پیشکسوتان این شهرستان گفت: دشمنان با تغییر در محاسبات نظام و چرخش آن به نفع خودشان  می خواهند در آینده  جای پای مشخصی برای خودشان باز کنند.

وی بیان داشت: امریکا به عنوان دشمن بی چون وچرای ما  در طول 10 سال گذشته همواره  در مقابل اراده ملت ایران شکست را تجربه کرده است و در مقابل  نظام ما  مواضعش را روز به روز قدرتمند تر از گذشته به تثبیت رسانده است و باید قدر این موقعیت را بدانیم و برای حفاظت و حرکت  رو به جلوی آن  روحیه مقاومت  را تقویت کنیم.

ملاکی تصریح کرد: آنچه عزت و سربلندی که نظام جمهوری اسلامی به خودش می بیند محصول تدابیر حکیمانه ولی فقیه و مقام معظم رهبری است  و اگر در این جایگاه قرار داریم باید قدر آن را بدانیم.

وی گفت: انتخابات پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران امتحان مجددی برای ملت ایران است و دشمن در پروژه نفوذ خود  نگاه ویژه ای به این دو انتخابات دارد.

فرمانده سپاه تنگستان گفت: وفا داران به انقلاب اسلامی و دلسوزان نظام  باید در این انتخابات سنگ تمام بگذارند و توجه داشته باشند که مبادا  کسی به مجلس راه پیدا کند که هوا خواه فتنه یا متمایل به فتنه بوده یازمینه ساز فتنه ای جدید باشد.

 

ارسال نظرات