معاون سیاسی سپاه کربلا استان مازندران:
معاون سیاسی سپاه کربلا مازندران گفت: باید دشمن شناسی خود را در بهترین وضعیت ممکن قرار دهیم و ضمن جدی گرفت نفوذ در وسع و مقیاس خود جامعه را برای مقابله با نفوذ دشمنان آماده سازیم.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۶۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ محمد رضا مسکینی در یادواره زنان شهیده و ایثارگر تنگستان گفت: دشمن برای نفوذ در حوزه های مختلف  و به دنبال آن نابودی نظام الهی و مقدس اسلامی ما دندان تیز کرده است و نسل جوان  و پویای ما به عنوان مهمترین مخاطب  و مورد حمله نفوذ دشمن باید بیدار تر از گذشته دشمن را بشناسد و جبهه دشمن را رصد کند.

وی افزود: امروز دشمن می خواهد هویت اجتماعی اسلامی جوان ما را از او بگیرد و با نفوذ در حوزه فرهنگی  ذهن جوان ما را درگیر محتوای نا صحیح شبکه های اجتماعی در خدمت دشمن کند و هنجار های اسلامی را  در نگاه آنها به ناهنجاری تغییر دهد.

معاون سیاسی سپاه کربلا مازندران خاطر نشان کرد: دشمنان برای این کار خود حجاب اسلامی  و حزب اللهی زیستن و اسلامی زندگی کردن را  در ذهن جوان ناهنجاری جلوه می دعهند و بی حجابی و آزادی را در ذهن جوان ما به عنوان یک هنجار معرفی می کنند.

 

وی گفت: مادران ایرانی برای بیمه کردن جوانان خود در مقابل پروژه نفوذ دشمن ارتباط آنها را با اهل بیت و مجالس اهل بیت بیشتر کنند و با دوست شدن با فرزندان خود  بصیرت فرزندان را افزایش داده و روشنگری لازم را انجام دهند.

مسکینی افزود: باید در زمینه دشمن شناسی به طور مدام با فرزندان خود در ارتباط باشیم و تاریکی های دشمن را به جوانانمان نشان دهیم.

وی گفت: نفوذ دشمن خطر ناک است و متاسفانه عده ای در داخل کشور پیشران نفوذ امریکا شده اند و کعبه آمال آنها  لیبرالیسم غربی شده است.

معاون سیاسی سپاه کربلا مازندران افزود: امروز همه هم و غم نظام باید چنانکه مقام معظم رهبری بارها تذکر داده اند باید نفوذ دشمنان باشد و مهمترین نفوذ دشمن در حوزه سیاسی است ودشمن می خواهد  با نفوذ سیاسی افرادی مثل بنی صدر در کرسی منصب های جمهوری اسلامی ایران بنشینند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها