امام جمعه اهرم گفت: دشمن به دنبال سیطره و تسخیر فکر و اندیشه ناب اسلامی ماست و زنان و مادران در نوک حمله دشمن قرار دارند و بدانند که اگر نقش مادری و همسری خود را به نحو شایسته انجام ندهند زمینه انحطاط اخلاقی خانواده ها و فرزندان به وجود خواهد آمد .
کد خبر: ۸۶۰۰۳۶۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛  حجت لاسلام عیسی راستگو در یادواره زنان شهیده و ایثارگر تنگستان گفت: شهدا در تجارت سودمندی که خدا برایشان قرار داد شرکت کردند و به دنیا با تمامی لذت های فانی پذیرش؛ پشت پا زدند و آخرت نورانی را برای خود خریدند.

وی با اشاره به نقش زینان ایثارگر در دوران دفاع مقدس گفت: اگر بخواهیم تاریخ پر افتخار مجاهدت و ایثار ملت ایران را در دوران دفاع مقدس مرور کنیم نقش تاثیر گذار زنان چون لوحی درخشان بر تاریخ دفاع مقدس می درخشد.

راستگوخاطر نشان کرد: از مجاهدتهای بزرگ زنان در تشکیل روحیه شهادت طلبی و ایثار  ایجاد انگیزه در ذهن جوانان ایران اسلامی بود تا در نبرد با دشمنان حضور یابند و خود را به عنوان موتور محرک جبهه ایثار و مقاومت نشان دهند.

وی گفت: مجاهدت امروز زنان ایثارگر و بسیجی کمتر از مجاهدت های دیروز نیست و زنان مومن و مسلمان ایران اسلامی بدانند در هر کسوتی که هستند نقش تاثیر گذار خود را  بایستی در خانواده و اجتماع ایفا کنند.

حجت الاسلام راستگو بیان داشت:  دشمن به دنبال  سیطره و تسخیر  فکر و اندیشه ناب اسلامی ماست و زنان و مادران  در نوک حمله دشمن قرار دارند و بدانند که  اگر نقش مادری  و همسری خود را به نحو شایسته انجام ندهند  زمینه انحطاط اخلاقی خانواده ها  و فرزندان به وجود خواهد آمد .

وی گفت: پیام مهم یادواره شهدای زن به تک تک زنان مسلمان ایرانی این است که با الگو از سیره زنان بزرگ اسلام  فرزندانی زینبی؛ فاطمی ؛ حسینی و علوی تربیت کنند وبدانند وظیفه خطیر آنها امروز سنگین تر از گذشته است.

 

ارسال نظرات