خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه 4 خاتم الانبیاء مقاومت بسیج فیروزکوه به همراه مدیر دفتر فرماندهی حوزه 4 خاتم الانبیاء و جمعی از برادران پاسدار به دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهد و جانبازا رفتند .
کد خبر: ۸۶۰۰۳۴۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرگرد پاسدار حمزه کمندی فرمانده حوزه 4 خاتم الانبیاء مقاومت بسیج فیروزکوه به همراه سید احمد محمدی مدیر دفتر فرماندهی حوزه 4 خاتم الانبیاء و برادران پاسدار امیر سراج و اصغر نور محمدی به دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهید حبیب الله و ذبیح الله ملکدار و برادر جانباز اکبر کلیچ رفتند.

در این دیدار سید احمد محمدی با تکریم مقام والای شهدا اظهار داشت: بسیج از یادگاران سراسر نور و خیر و برکت امام عزیز است همانگونه که امام فرمودند: "بسیج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهیدان گمنامی است كه پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند."

وی ادامه داد: عرض تبریک این هفته خدمت خانواده معظم شهدا وظیفه ما است ، شهدا راهشان را طی کردند راهی که راه شجاعت، رشادت، استقامت ، پایداری و شهادت طلبی بود، حال آنچه تکلیف ماست، راه آنها را با بصیرت و با حضور پرشور و خستگی ناپذیر در صحنه های انقلاب و پشتیبانی از رهبرعزیزمان ادامه دهیم.

 وی با اشاره به شرایط سخت کنونی در سطح جهان، اظهار امیدواری کرد که این اتفاقات و حوادثی که برای جهان اسلام به وجود آمده  مقدمه ای برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن (عج) باشد.

همچنین حمزه کمندی در حاشیه این مراسم گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا است.

 

وی افزود: خانواده های شهدا انسان های بی ادعایی هستند که با دیدار و ملاقات آنان برای ادامه کار، تلاش و زندگی خود روحیه می گیریم.

کمندی خاطرنشان کرد: خون مطهر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس، نظام اسلامی را بیمه کرد که عامل اصلی اقتدار امروز کشور است.

ارسال نظرات