به مناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه اردکان بهمراه فرماندهی حوزه سه ثارالله و جمعی از بسیجیان با امام چمعه عقدا دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۳۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، به مناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه اردکان بهمراه فرماندهی حوزه سه ثارالله و جمعی از بسیجیان با امام چمعه عقدا دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه اردکان سرهنگ دهقانی با بیان اینکه در عرصه جهاد فرهنگی ، اقدامات محوری بسیار خوبی در حال پیگیری است افزود: آگاه سازی و بصیرت افزایی به منظور هدایت افکار عمومی نسبت به ماهیت و ابعاد تهدیدات نرم ، اجرای نشست های روشنگری و تبیین مسئله استکبار ستیزی و موضوع نفوذ در بین آحاد بسیجیان و سایر اقشار جامعه .

سرهنگ دهقانی با اشاره به اهمیت حفظ و اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت و همچنین نشر ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس به تشریح برنامه های این عرصه پرداخت و گفت : اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور در اواخر آذر ماه، برگزاری یادواره های شهداء، برگزاری برنامه ای با عنوان آبروی محله با هدف تجلیل از خانواده شهدای شاخص و مستند سازی آن در محله، سرکشی از خانواده شهداء و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء از جمله این اقدامات خواهد بود .

فرمانده سپاه اردکان خاطرنشان کرد: در عرصه فعالیت های تربیتی و آموزشی برای بسیجیان برنامه های مناسبی در نظر گرفته شده است که می توان به اجرای طرح میقات صالحین ، تشکیل جلسات هیئت های منتظران موعود و تشکیل حلقات صالحین در سطح مربیان و سرگروه ها با مباحث روز و بویژه استکبار ستیزی اشاره کرد .

در ادامه حجة الاسلام حسینی زاده امام جمعه عقدا بیان داشت، خوشبختانه شهر عقدا شهری هست که شهید زیاد داده و جایگاهی خوبی در شهدا و ایثارگری دارد.

وی در ادامه در مورد مذاکره هسته ای بیان داشت که افراد مسئول کار و مذاکرات از افرادی باهوش و هوشمند هستند که فریب این بازی های آمریکا و کشور های مخالف ایران نخواهد خورد.

حسینی زاده خاطر نشان کرد: دفاع از حق مسلم خود امری طبیعی است و کشور ما از مردمی تشکیل شده که زیر بار ظلم و ستم نمی رود و همیشه از حق مظلوم دفاع کرده اند.

وی اظهار داشت:همیشه در حلقه های صالحین وصیت های امام (ره) برای بسیجیان تکرار و بیان شود تا فراموش نکنند که حضرت امام چه وصیتی به آنها کرده است و بدانند چه مسئولیت سنگینی به عهده دارند.

امام جمعه عقدا افزود: رابطه ی ما با کشورهای صهیونیستی و خونخوار امریکا و اسرائیل همیشه تیره و تار بوده است، ما باید کاری کنیم تا نیازمندی ها و کمبود های کشور برطرف بشود.

وی در پایان بیان داشت: بسیجیان این مرز و بوم با آموزش های جدید برای محافظت از مرز و بوم و ناموس خود پایدار و ثابت بمانند.


ارسال نظرات