نماینده مردم یزد و اشکذر:

عده ای قصد نادیده گرفتن «بسیج» را دارند/ فقر و وابستگی، ارمغان رابطه با آمریکا

محمد صالح جوکار در مراسم افتتاح مرکز تخصصی جراحی فاطمه الزهرا(س) گفت: امروز بسیج در کشور مظلوم واقع شده ایت و عده ای که چسم به دست مستکبران و در تلاش برای نادیده گرفتن این گنجینه ازرشمند هستند.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۳۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از عصر سیاست، به مناسبت هفته بسیج، مراسم افتتاحیه مرکز جراحی حضرت فاطمه الزهرا(س) امروز چهارشنبه با حضور دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر، نمایندگان از استانداری، مدیریت بیمارستان های استان، دفتر نمایندگی ولی فقیه ، اصحاب رسانه و جمعی از مردم و مسئولین استان برگزار شد.

این مرکز تخصصی جراحی که مجهز به دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا و مطابق با استانداردهای بین المللی بنا شده است؛ به همت و تلاش شبانه روزی جمعی از پزشکان برجسته استان در قالب بسیج جامعه پزشکی ، با هدف ارتقای سطح سلامت استان و در راستای ایجاد جامعه ای توانمندتر و پویا تر تاسیس شده است.

محمد صالح جوکار در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج تاسیس این مرکز را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد:استان یزد به دلیل موقعیت مرکزی خاص خود، در زمان جنگ از درجه امنیت بیشتری نسبت به سایر استان ها برخوردار می باشد؛ لذا از نظر پدافند غیر عامل وجود مراکز درمانی و بیمارستان ها در این استان بسیار لازم و کارآمد خواهد بود.

جوکار اذعان کرد: شجره طیبه بسیج که با دست توانای بانی کبیر انقلاب در ایران کاشته شد؛ امروز به برکت خون رنگین شهدا و فداکاری ها و رشادت های همه جانبه ملت ایران در قالب بسیج، به درختی تنومند و پربرکت تبدیل شده است.

وی ادامه داد: آرمان امام راحل حضور مردم در همه عرصه ها از جمله اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بود؛ خواست امام انقلاب بود که مردم حکومت را اداره کنند و امروز حضور مردم در همه عرصه های کشور مشخص بوده و این رمز قدرت و اقتدار این مرز و بوم است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس افزود: در 50سال حضور آمریکا در ایران چیزی جز فقر و وابستگی نصیب ملت ایران نشد در حالی که امروز بسیج مردمی با تکیه بر توان داخلی و توکل به خداوند مرزهای وابستگی را همراه با ابهت پوشالی مستکبران درهم شکسته و مقتدرانه قله های علم و تکنولوژی را یکی پس از دیگری فتح کرده اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد تصریح کرد: امروز بسیج، این شجره طیبه و نماد همبستگی و آزادگی علی رغم تمام رشادت ها و غرور آفرینی ها در کشور مظلوم واقع شده است؛ امروز عده ای با نادیده گرفتن افتخارات و توانایی های بسیج چشم به دست بیگانگان و دشمنان انقلاب بسته اند و سعی در نادیده گرفتن این گنجینه ارزشمند دارند.

وی در آخر گفت: بدون شک کشور با تکیه بر جوانان توانمند و متعهد و نیز منابع غنی داخلی قادر به رسیدن به بالاترین درجات علمی و تکنولوژی خواهد بود؛ کما اینکه اکنون نیز نوای درخشش جوانان با استعداد و پرتوان ایران از سراسر جهان به گوش می سد.

ارسال نظرات