نشست سرگروه ها و مربیان صالحین بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۲۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) در مسجد الزهرا(س) شهرک توحیدی شاهرود برگزار شد در این نشست سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و اربعین حسینی با اشاره به توجه به اهداف و شاخص های بسیج اظهار کرد: امام راحل در بیانی می فرمایند(بسیج لشکر مخلص خداست) و این نشان از اهمیت اخلاص در بین بسیجیان دارد که اگر اخلاص و خلوص نیت در کارها و رفتار و اعمال باشد انسان به سعادت می رسد و جزو صالحین است و این نشانه بسیجیان است.

وی افزود: توجه به معرفت و بصیرت در کنار تربیت و مهارت باید برای بسیجیان مد نظر باشد و این وظایف حلقه های صالحین است که در پایگاه های بسیج مورد توجه قرار می گیرد.

دامغانی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این نشست ها و جلسات ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی سرگروه های صالحین و رفع مشکلات و موانع موجود در حلقه های صالحین و توجه به ارتقا سطح حلقه هاست و باید جدی گرفته شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود نیز در این گردهمایی در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اهمیت ارتقا شاخص های بسیج اظهار کرد: بسیج دارای شاخص های بسیاری است و باید در این راستا در حلقه های صالحین آنها را ترویج و تبیین کرد تا بسیجی ما با این شاخص ها رشد پیدا کند و به تعالی برسد.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: تشکیل حلقه های صالحین برای ارتقا سطح معرفت و بصیرت بسیجیان در قالب شاخص های بسیج است و تقویت تفکر بسیج باید در حلقه ها دنبال شود.

در این نشست جلسه حلقه سرگروه ها تشکیل و در خصوص تقویت شاخص های بسیج در حلقه ها بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها