خبرهای داغ:
فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) گفت: در گذشته روش دشمن جنگ افزار نظامی بود و امروز جنگ نرم، عقیده، فکر و ماهواره است و بسیج و بسیجی وظیفه‌ای به مراتب سنگین تر از گذشته در اقتدا به رهنمود ها و اجرای بیانات فرمانده کل قوا دارد.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۸۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با بیان این که اقتدا به سبک و زندگی ائمه طاهرین، شهدا و صالحین ، مناسب ترین الگوی بسیجی می باشد، اظهار داشت: مهمترین وظیفه یک بسیجی، شناسایی تاکیتک دشمن و مقابله با آن است.

وی با بیان این که دشمن برای مقابله با انقلاب و اسلام ناب، هیچ گونه تغییری در اهداف خود نداده و اگر تغییری هم صورت گرفته تاکتیکی است نه استراتژیکی، افزود: غرب و همپیمانان او تنها روش دشمنی را تغییر داده اند و به همین دلیل این روش بر اساس نوع شرائط و زمان تغییر خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر گفت: در گذشته روش دشمن جنگ افزار نظامی بود و امروز جنگ نرم، عقیده، فکر و ماهواره است و بسیج و بسیجی وظیفه به مراتب سنگین تر از گذشته در اقتدا کردن به رهمنود ها و اجرای بیانات فرمانده کل قوا، بصیرت افزایی، هوشیاری در برابر توطئه و نقشه های دشمن در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی و... دارند.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) با تاکید براین که دست هایی درکار است تا قطار انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کند و به بی راه بکشاند، اظهار داشت: بعضی ها خواسته یا خواسته در دام فتنه های دشمن گرفتار می شوند و با سخنان و رفتار نسنجیده خود دشمن را یاری می کنند، بنابراین یکی دیگر از وظائف مهم بسیجی، بصیرت و نقد منصفانه به این گروه ها است.

بسیج، سیاسی است، اما فعالیت و کار سیاسی نمی کند

وی با تاکید بر این که بسیج، سیاسی است، اما فعالیت و کار سیاسی نمی کند و همچنین حزب است، ولی حزب او حزب الله می باشد و در رأس بسیج فرمانده کل قوا قرار دارد، بیان داشت: کسانی عنوان کادر بسیجی را با خود همراه دارند، فعالیت حزبی نمی کنند، ولی این بدان معنا نیست که کار سیاسی بر مبنای بصیرت افزایی، دشمن شناسی، شناخت حرکت های انحرافی و حق رصد فعالیت احزاب و شناسایی فکر و اندیشه آنها را ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر با اشاره به این که پایه گذار بسیج در اسلام، پیامبر خاتم(ص) و ائمه طاهرین(ع) و بنیانگذار تفکر بسیجی در ایران امام راحل بوده، خاطر نشان ساخت: باید بسیجی در همه حال اطاعت پذیر و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب و ولی فقیه باشد به طوری که با وجود بسیجی، انقلاب و اسلام و جامعه دینی احساس آرامش کند.

وی افزود: اگر بسیجی تحت فرمان و اندیشه ولی فقیه در ابعاد مختلف حرکت کند به جامعه و اسلام هیچ گونه خدشه ای وارد نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر به برنامه های تیپ و گردان های تابعه در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم هفته بسیج در پایگاه های و راه اندازی پایگاه های جدید بسیج طلاب، خطبه خوانی، تجلیل از طلاب ممتاز بسیجی و تجلیل از جهاد گران اردو های طلاب در مدرسه فیضیه در شب چهار شنبه از جمله این برنامه ها است.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان، نامگذاری حجرات و مدرس های طلاب به نام شهدا و تجلیل از روحانی قشرکشوری شهید سید یونس روباری اولین شهید روحانی انقلاب در سال 42 را، نیز از مهمترین برنامه های این تیپ در هفته بسیج عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها