اقتصاد عاریتی درست نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی است که نباید ملت ایران اقتصاد عاریتی را در پیشرو بگیرند بلکه با در نظر داشتن اهداف دشمن در صدد تحقق اقتصاد مقاومتی باشند.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۷۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در همایش بصیرتی و سیاسی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی مفهومی است که در پی مقاوم سازی، بحران زدایی و ترمیم ساختارها و نهادهای فرسوده و ناکارآمد موجود اقتصادی مطرح می شود، که قطعا باور و مشارکت همگانی و اعمال مدیریت های عقلایی و مدبرانه، پیش شرط و الزام چنین موضوعی است.

مجتبی برزگر افزود: : با پایان یافتن جنگ و عدم پیروزی استکبار در زمینه های نظامی، تهاجمات به عرصه های دیگر کشیده شد که یکی از این عرصه ها، عرصه اقتصادی خصوصاً در سال های اخیر با تهاجمات گسترده همراه بوده است.

وی اظهارداشت: اقتصاد عاریتی درست نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی است که نباید ملت ایران اقتصاد عاریتی را در پیشرو بگیرند بلکه با در نظر داشتن اهداف دشمن در صدد تحقق اقتصاد مقاومتی باشند.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی کاهش وابستگی ها و تاکید روی مزیت های تولید داخل و تلاش برای خود اتکایی است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: عناصر تشکیل دهنده اقتصاد، نیروی انسانی جوان، دانش و فناوری، مواد اولیه موجود در سطح کشور، منابع طبیعی فراوان از جمله انرژی نفت و گاز است که با بهره مندی درست از این امکانات و ایجاد بازار مصرف در داخل و کشورهای همسایه اقتصاد مقاومتی به تحقق خواهد رسید.

در پایان از بسیجیان موفق د رعرصه اقتصاد مقاومتی و بسیجیان نمونه تجلیل شد.

ارسال نظرات